fredag 2. oktober 2009

Homecoming parade og game

2. oktober 2009

Hei:)

Kom nettopp hjem fra homecoming game, og John Marshall vant:D Så det er jo kjempebra! :))

Som vanlig var det skole idag, men vi hadde ikke trening, så dro rett til the Mound og begynte å fikse bilen til en på cc-laget sånn at vi kunne være i den i paraden. Husker ikke hva temaet vårt var, men var noe redneck-ish, alle hadde boots, militærmønster, cowboyhat osvosv, såe, jeei!

Vi brukte mindre tid enn vi trodde, så vi fikk tid til å kjøre ned på McDonalds før paraden startet. Så 6 cowboy-boots-militærkledde ungdommer i en overstappa, neddugga bil på vei gjennom drive-thru'en på McDonalds. Yes;p Funka ganske bra da, utenom at alle spiste alle sin mat før vi endelig kom oss ut av bilen og fikk sortert burgere og brus til sin rette eier.

Gjennom heeele paraden regna det som bare det! Er såååå glad jeg hadde cowboyhat og militærjakke på, fordi jeg varikke PISSvåt under det! Men bytta fra en halvvåt hettegenser til ullundertøy og en tørr jakke, så hadde det nesten ikke kaldt i det hele tatt!



Satt litt rundt om kring og snakka med massevis av forskjellige folk og ble bedt ut på en date (hahaha) osv iløpet av kampen. På slutten begynte det å bli litt kaldt da! De annonserte homecoming queen+king, husker ikke, men vet at det ikke var de jeg stemte på, menmen:) Er ikke en særlig big deal for meg! Imorgen skal jeg på cc-meet, så ønsk meg lykke til, før det går videre til frisøren, skal møte de jeg skal dra sammen med, ta på kjole+sminke, ta bilder, spise, dra til selve dansen, også tror jeg at jeg skal dra til ei jente som jeg tar bussen med hver morgen, som betyr at hun bor rett rundt hjørnet her, så det er jo flott:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar