mandag 5. oktober 2009

Homecoming

4. oktober 2009

Igår var det 1 år siden jeg fikk vite at jeg skulle til USA. kult eller hvaaaa? 1års jubileum osv. Mhm: ) Husker at jeg ringte mamma og hun var opptatt, så hun la på, og så ringte jeg pappa, og han var sånn "åneeei", noe som jeg forstår godt, siden jeg er den beste datera han har, og det betydde at jeg skulle dra boooort!

Igår var det først cross country meet, og jeg skulle egentlig løpe, men kneet mitt var såklart helt hemma, så så bare på, og trivdes rimelig godt med det! Uansett, var hos søstra til Beth og fikk håret mitt fiksa, vi brukte 1 time på det! Og jeg hadde mellom 40 og 45 hårnåler i der, hadde nok blitt stoppa hvis jeg var i en sikkerhetskontoll på en flyplass ja.

Uansett. Vet dere hva som er syyykt kult?! Jeg skulle ta på meg kjolen min sånn 10 min før vi skulle dra for å fikse håret mitt, og gjett hva?! KRIIIISE! Kjolen var blitt aalt for stor, så vi måtte "sy den inn" med sikkerhetsnåler overalt. Jeg var kjempeglad og synes det var helt fantastisk, for kjolen har jo neppe vokst i skapet liksom, og den passa da vi kjøpte den:D

Etter at kjolen var fiksa og håret var dynka i hårspray kjørte vi til Haley, der fiksa vi sminke og sånt, før vi dro ned til elvekanten og tok bilder. Men før vi kom så langt at vi faktisk fikk tatt et eneste bilde så måtte vi jo såklart komme oss ut av bilen. Hun som satt attmed meg klarte såklart å kaste beltet (altså den harde metalldingsen) i fjeset på meg, så jeg fikk en stoooor, vond, rød bump rett under øyet mitt, noe som gjorde syyykt vondt, og pluss at det passa veldig bra siden vi akkurat skulle til å ta bilder. Hele greia synes ikke så veldig godt på bildene, men det gjorde faktisk heftig vondt, og er enda rød og hoven under øyet mitt. kult. Hun i den orange kjolen er forresten den skyldige, som kunne fått seg et kraftig blåøye om hun bare hadde kasta belet litt hardere. Hun gjorde det forresten ikke med vilje.



Etter at vi var ferdig fotograferte kjørte vi til Denny's hvor vi spiste. Det var veldig god mat, og jeg prøvde etter beste evne og ikke grise på kjolen min, noe jeg heller ikke gjorde. Såå creed's til meg!
Etter maten kjørte vi til kjøpesenteret her for å gå rundt der inne og vise oss fram, og ta bilder i en sånn fotomaskinting! Så det så;p Etter det kjørte vi til dansen:)


Selve dansen var syyykt artig, dansa nesten hele tida, føttene mine gjør veldig vondt, tror jeg hadde litt for høye hæler. Men uansett! Var en veldig vellykka kveld:)

folk

meg og shelly


Etter dansen henta Beth meg, jeg dro hjem, skifta av meg kjolen og skoene, også dro jeg til ei jente som tar samme bussen som meg, vi lagde pizza og spiste potetgull osv:) Sykt bra!

10 kommentarer:

  1. HEI. Kor fin du va. ordntlig prinsesse. Ser ut som du kosa deg masse. Veldig stilig smekke du hadde da dere var ute å spiste. Men ka gjør man ikke for å berge ny-kjolen fra en ketchup katastrofe....
    Klemmegjengen.

    SvarSlett
  2. Hei,
    Ser ut til at du har det kjempefint der borte, og at du har hatt ei fin Homecoming-uke.
    Gratulerer også med fine karakterer.
    Hilsen naboan i nr 63

    SvarSlett
  3. ai, ai, ai. For et liv du lev! Ser sinnsykt kult ut, håper alt er bra!
    her om dagen da jeg tok på meg ullunderskjorta mi, og skulle ut å gå i lysløypa, så fant jeg et halvmeter langt hår, som var blondt på genseren, som garanert må tilhøre deg. Skal ta vara på det til du kommer hjem ;)

    suss og klem <3

    SvarSlett
  4. hei heisann!
    Du va vældi fin i kjolen.så fint at du hadde det fint. æ syns det e et fint faktum at kor længre du e i usa, kor kortere e de til æ kommer t norge. ta det med ro, sia du garantert kommer til og savn norge ,rundt jule tider, skal æ prøv å ikke fortell altfor mye om kor fint det e m norge jul, og senn dæ en jul gave.
    oda
    p.s. bloggen min e klikka t di opplysning.

    SvarSlett
  5. Mamma og pappa: Tusen takk:) Til tross for at æ ble halvveis slått ned! Ja, æ kjenner jo mæ sjøl og ketchup godt nok til at æ vet at æ ikke burde ta noen sjansa!

    Naboan i nr 63: Ja, har det helt supert her, og homecoming var definitivt noe annerledes og dansen var kjempemorsom!:)

    Karoline: jaaa! noen må jo gjør det;>> neida! men æ trives veldig her:) hmmmm, lurer på hvem det kan være sitt! du får pass godt på det;) du vet, det e sikkert minst 10 år gammelt!

    Oda: Æ har prøvd å kommenter tilbake på din blogg, men det går ikke, så den må vær helt på randen av sammenbrudd:S Ja, det e sant, du venda jo snart snuten hjem til Norge igjen! Nårtid drar du hjem? Tippa det blir godt å kom hjem til Norge:)

    SvarSlett
  6. så fine bilda , ser ut til at du stortrives ! Savna dæ

    shar

    SvarSlett
  7. . drar fra chile den 11 desember , tar så en to ukers mellom stopp i brasil, før æ den 21 begynn på siste turen hjæmover. feira jul hos b-gjengen. nyttår i bodø.
    ja, bloggen e helt klikk! e irriteranes sia det e utruli længe sia æ har oppdatert og det begynn og bli ganske mye og oppdater om.
    jaja,inntil videre kan æ jo bare oppdater folk med og senn kommentara her.
    oda

    SvarSlett
  8. shar: har det dødsbra jaa<3 savna dæ å kjære;¤

    oda: ojj, det e jo ikke så alt for lenge til da:) ser ut til at bloggen e tilbake og friskmeldt nu?!

    SvarSlett
  9. Ka fin du va i kjoln din :D
    Klæm Monika <3

    SvarSlett