søndag 27. september 2009

Penitentiary osv

27. september 2009

Hei:)
Idag våkna jeg helt av meg selv klokka 8. Den ene dagen jeg kan sove lenge og bli skikkelig uthvilt, jada, da våkner man klokken 8! Flott!

Satt på pcen litt og snakka med folk og leste litt i boka mi og spiste litt skittles og andre fornuftige gjøremål.

Jeg, Beth og Susan dro på Walmart for å finne litt homecoming week- klær til meg, noe vi fant! Kjøpte en kjole ($5), et par smykker og greier, en rosa tights, men vi fant ikke en lys dongerijakke, så vi dro til good will, men fant ikke noen der heller, såå vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men tror jeg skal spørre om vi kan dra dit engang til og se litt nøyere!

Kjolen + smykkene


Den rosa tightsen min + smykker

Andre innvesteringen jeg har gjort i det siste er :
1 svart genser, 1 grå jm tskjorte som skal brukes på homecoming game neste fredag, 1 tskjorte fra cc-meet på lørdag! Så dere holder dere oppdatert på hva som befinner seg i klesskapet for tiden.

Etter homecoming week-klær shopping dro vi til det gamle fengselet i Moundsville, det brukte å være et ganske stort fengsel som ble brukt til å oppbevare fanger fra hele USA tror jeg. Charles Manson har feks. vært der.


Cellene var pittesmå, og jeg er bare så syyykt glad for at det ikke er meg som måtte være inni en sånn liten ekkel celle!



Happy face! >>



Jeg og Stina var inn the Ghetto cella! Er der de kule henger skjønner dere!
Massevis av søte utvekslingsstudenter!





Old Sparkey:



June, en normal dag i Andeby!

Etter å ha vært i fengselet dro vi rett over veien til en gammel Monud ( navnete moundsville kommer fra mound). Det er noe indianerne brukte til å gravlegge folk i, nesten som en uavansert pyramide på en måte... Ehm. Ja. noe sånt.

Etter å ha vært oppe på toppen der hadde vi et foredrag om masse kjedelig info som jeg lett sov meg igjennom, før vi gikk litt rundt og så på forskjellige ting, før turen gikk videre til Young's og mat!

2 kommentarer:

  1. Hei. Mange fine bilder, og fin blogg. Lykke til med homecomming-uka. Var det flere fra Andeby der utenom du? Gøy at dere gjør litt ilag da.
    KLEM,og litt mer KLEEEEEEM.

    SvarSlett
  2. Takk:) Var nok bare meg fra Andeby der ja.. Ja, synes det er kjempeflott:)

    SvarSlett