lørdag 26. september 2009

Oppdatering:)

26. september 2009

Hei:)
Hadde ikke psychology prøve på fredag alikavell, har den nemlig på mandag istede, så gjett hva jeg gjør imorgen?:):)

Uansett, fredag var det skole, og etter skola var det cc-trening, men alt vi egentlig gjorde var å varme opp, gå rundt på løypa vår og plukke stein/greiner osv, og ta avkjølnings-joggeting. Sååe, fikk liksom ikke gjort så fantastisk mye! Menmen. Etter treninga skulle vi egentlig være igjenn å sette opp merker osv for hvor cc-løypa går, siden det var løp på John Marshall sin "hjemmebane" idag. Men Beth og Doug gjorde det, mens jeg og Susan dro hjem, jeg dusja osv ( etter den harde treninga) også dro vi til Ohio på Pumpkin Festival.

Vi møtte 3 av de andre utvekslingsstudentene og IC'en min der helt tilfeldig, ganske godt gjort! Ellers så vi på gresskar, spiste gresskar is og bare gikk rundt. Det gresskaret på bildet over veide sånn 750 kg. Noe som er ganske mye for et gresskar.

(Tallene er forresten pounds, ikke kg).

Idag hadde vi som sagt CC meet på John Marshall, som forresten har den tøffeste løypa i staten West Virginia (og WV har kallenavnet the mountain state, mountain = mange bakker).

Uansett, var så nervøs at jeg helt seriøst trodde jeg skulle pisse meg ut, huff, den værste følelsen! Men kom ikke på sisteplass denne gangen heller, og jeg døde ikke, og jeg fikk ikke astmaanfall, og jeg besvimte ikke, og jeg fullførte løpet, og jeg og Brianna var skikkelig flinke på å motivere hverandre mens vi løpte " Brianna, I'm riiiiight behind you". "Good job girlyyyy, we're almost done, just the laast hill left".

Vår løype har 3 store bakker, den første er heeelt i begynnelsen, den andre kan seriøst drepe et menneske og den 3 er helt forferdelig, noe de 2 andre forsåvidt også er.. Alle 3 har kallenavn, men de er ganske "stygge" så vil ikke skrive de på bloggen her, for amerikanere er riiiimelig mye mer opphengtt i banning og "styggord" enn det nordmenn er!

Bevis. Er ikke drakten ganske så "søt"? ehehe.

Neste uke på skola er homecoming week, så vi skal kle oss ut til forskjellige tema'er de forskjellige dagene. Jeg vet ikke heelt hva jeg skal, får se. De forskjellige tema'ene er

Mandag - 60's day

Tirsdag - 70's day

Onsdag - 80's day

Torsdag - Mr. Deen Hawaiian T-shirt day

Fredag - Brown and gold + hat day

Tror jeg skal kle meg ut mandag, onsdag og ha hawaii-kransen torsdag, og iallefall brown&gold på fredag. Får se!

Jeg har forresten verdens beste vertsfamilie! Dere vet at jeg ødela lillebroren min sitt kamera med å få sandkorn inn i objektivet (?) på det, ble frastjålet/mistet kameraet til Beth? Og nå har de kjøpt meg et nytt kamera? Hvor snilt er ikke det? Føler meg som den bortskjemte ungen som ikke fortjener halvparten av alle de snille menneskene rundt meg ! Har ikke fått ordentlig sjansen til å takke dem, men det er bare helt fantastisk snilt gjort!

Imorgen er det Aspect meet, så gleder meg til å møte de andre studenetene, eller mesteparten av dem iallefall:D

3 kommentarer:

  1. oppdaterte mæ nætopp, har vært travelt, med skrivebua historie, og engelsk prøve.
    oi, gleda dæ t å se næsten alle?
    fått noen uvenna?
    oda

    SvarSlett
  2. Oda:

    Neei, ingen uvenna, e bare at ikke alle skal dit;)

    SvarSlett
  3. jeg og løper cross country :D det er morro!

    SvarSlett