torsdag 10. september 2009

Live oppdatering, på etterskudd

10. september 2009

"Skrevet 10. sept 09 11:55
Hei:D

Har nettopp hatt matteprøven, er ikke helt sikker på hvordan det gikk, men satser på at det gikk helt ok! Veskedramaet er enda samtaleemne nr 1. I forrige time /civics, tilkalte læreren rektoren for å ha enda en debatt om vesker, men den gikk også ut på sløsing av penger på elektroniske dører, når de heller kunne brukt de pengene på å skaffe en dør (i det hele tatt liksom) på guttedoene. i følge ryktene mangler noen av båsene dør. jei.

Om 8 min går alarmen/klokka, og da er det endelig lunsj. Sulten! I homeroom idag hadde vi stemming på homecoming queen. I natt fikk jeg sånn 2-3 meldinger fra div. jenter med spørsmål om å bli stemt på. DET hadde ALDRI skjedd i Norge at folk drev reklamekampanje om seg selv, "stem på meg, jeg er finest" osv. Jaja, selve avstemninga gikk ut på at vi fikk en liste med alle jentene som er senior, også måtte man nominere 3 stk.(Mitt navn var også på lista- skrekk og gruu). Jeg personlig nominerte de 3 jentene som jeg synes er mest hyggelig.

Hm. Vente vente. Spise beagels (elns) til frokost idag. Sunnheten seirer! Jaja, nå er klokka sånn 12:02, og jeg er suuuulten.

Forresten, noen som har spesielle ønsker til noe dere vil at jeg skal skrive et innlegg om? Bare å poste en kommentar:)

Har fått teken på å få opp bokskapet mitt nå. Yey! 12:04...

En ting til. Er sånn 4 personer her på skola som er syyykt like noen jeg har møtt før. Har liksom lyst å snakke med de som om jeg kjenner de, selvom jeg ikke kan komme på hvem de minner meg om engang. Skummelt. 12:06.... "

Overlevde fram til lunsjen, og etter det hadde jeg spansk, life relationship og psychology, før det var nok en cross country trening. Begynner å merke en forskjell nå, noe som er bra, med tanke på at jeg skal være med på løpet neste lørdag, som er i overimorgen, som gjør at jeg får lyst til å trøstespise hele melkesjokoladen min og knekke en fot. Har ikke tenkt å gjøre noen av delene, men har lyst!

Skal forresten muuligens å kjøpe homecoming kjole neste mandag. Får se, dere får nok høre mer om det kapitlet. Har ikke en date endaaaaaaaa, jeg vil gå med en date! BUHUUU. Vil noen være date'n min på homecoming? Neida, tror ikke jeg kommer til å finne meg noe date, så får bare finne noen jenter å gå med. Ja. Lurt, men hadde vært litt kult med en date da, men hvem skulle det vært liksom? redneck eller sportsfreak? neeitakk. hm. merker at jeg gjør dette vanskelig for megselv. Men har lyst å gå med en date, men sånn, utifra det mine øyne sier meg vil jeg ikke ha en date fra JM, og ifølge flere andre sååå " doooont date the jm boys, they're stupid" . vetke helt hva jeg skal tro. de fleste jm-guttene jeg har møtt er sannsynligvis redd meg, så ikke noe problem der nei. Jaja, fortsettelse følger sannsynligvis.

3 kommentarer:

  1. Vi har funnet ut at vi vil ha videoblogg fra dæ! også må du ta bilda av skola :D
    marievic

    SvarSlett
  2. Før du bestemte deg for at du skulle dra og bestilte, lurte du ofte på om du var moden nok til å dra? Om du kom til å klare et helt år nedi der alene, vekk fra familie og venner? Om du kom til å få masse hjemlengsel og sånt?
    Hva var det som gjorde at du bestemte deg for at dette var noe du skulle gjøre? : )
    Jeg tenker på å dra ned neste år, men vet ikke om jeg er klar eller hva jeg skal si. Men alle jeg snakker med sier jeg bare må gjøre det og heller ta de tunge dagene som de kommer. Og det vil jo også bli bra dager.. : )

    SvarSlett
  3. Marievic: Kommer en hvis æ finn ut kordan æ skal gjør det! Og må finn noe å snakk om også:)

    Helene: Faktisk så overtalte jeg foreldrene mine om å få lov, søkte, var på intervju, ble godkjent, godtok, betalte første avgift FØR jeg begynte å tenke " hvaaa driver jeg med?" også gleda jeg meg bare kjempemasse, også hadde jeg en periode i februar da jeg bare var syyykt usikker på om jeg skulle dra, om jeg virkelig kunne klare meg borte så lenge, også i slutten av februar fikk jeg vertsfamilie, og etter det har jeg bare gleda meg skikkelig, og har det enda veldig bra! Tror ikke jeg har angra siden forrige cross country trening (når man er midt ute i skogen, dødssliten, kan man begynne å tenke " hva er det jeg driver med?"

    Vil påstå at hele greia egentlig var en ganske spontan handling fra min side, men siden jeg søkte såpass tidlig fikk jeg endel tid til å tenke gjennom at jeg skal bort, forberede meg selv og andre på det osv. Men vil bare si at hvis foreldrene dine er villig til å la deg dra er du voksen nok til det, de vil ditt beste og ville ikke latt deg få lov å søke/dra om de ikke tror det er noe du kan takle!

    Hvis du føler deg klar til å dra så vil jeg anbefale deg til å gjøre det, sålangt har det vært en opplevelse for livet, og tenk på alle menneskene, hvor mye språk, ting du lærer/ser/opplever, kulturen osv du bare KAN få fra å faktisk dra ut og faktisk være en del av det selv !

    June

    SvarSlett