tirsdag 8. september 2009

labor day og tirsdag

8. september 2009
Igår var det noe som heter Labor Day. Det er den siste dagen av sommer tror jeg. Vi gjorde sånn ca ingenting igår. Sånn helt seriøst. Sto opp, snakka litt med mamma og pappa på skype. Rydda, pc'en klikka, jeg og vertsfamilien snakka med mamma og pappa på skype fra pc'en til vertsfamilien. Vi spiste pizza, rydda ferdig, gjorde litt scrapbooking. Vi kjørte til Ohio og gikk tur der, etterpå padla jeg i en av kano'ene til Doug. Hadde desverre ikke med kameraet, sååe. Vi dro på Walmart, og sånn på kvelden så vi alle bildene jeg har her på pc'en min, som jeg ikke engang tenkte på at jeg hadde.. Skulle egentlig jogge, men dere vet meg og joggeplaner - dårlig deal.

Idag var en tung dag å stå opp. Hadde syykt kink (?) i nakken da jeg våkna, pga jeg hadde sovet med hodet oppå to puter osvosv, så sov 5 min til uten pute for å få nakken tilbake i normalt modus. Tok skolebussen idag. Juhu. Her er det faktisk vanlig at foreldrene kjører barna sine til busstoppet, og sitter der (altså lar barnet få sitte inni bilen) til bussen kommer, sitede for å la de gå sånn 3 min på egenhånd. Artig, men ganske greit, spesielt siden det regna idag:)

Hadde alle klassene, fikk 21/22 på spansken, typisk at jeg klarer å lage en tullefeil der. Ligger forresten rundt 97% i spansken, så det er bra:) I psykologien fikk jeg 86/102 på prøven, som er helt og, skal snakke litt mer med læreren og forklare at jeg liker klassen og faget osv, men at jeg kanskje trenger lengre tid/ekstra hjelp på prøvene pga vanskelig språk. Men får se. For å skryte litt fikk han smarte, merkelige gutten som har lest alle mulige bøker og vet alt, også 86/102 på prøven idag. Er jeg flink eller er jeg flink?:D
Etter skola var det som vanlig cross country. Vet ikke hvor langt vi jogga idag, men tipper sånn 2-3 miles kanskje (3,2-4,8 km). Jeg jogga endel på egen hånd og en del sammen med Brianna! Begynner å få endel navn plasert nå!

Ellers har jeg bare spist middag, gjort lekse, og sett på bilder, snakket og spist is. Jess. Mye vits å drive å jogge når man ødelegger det med is i samme slengen uansett. jajaa.


er man født fin så er man det!

4 kommentarer:

  1. Hei snuppsi. Å du syntes jeg så "rar" ut da bilde låste seg på skype.....Vel ingen kommentar. Tøffingen vårres. Stor klem.

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg er fast leser av bloggen din. Det er kjempegøy å se/høre hvordan dagene dine er "Over there". Du skriver morsomt; er allerede blitt litt avhengig, faktisk :-)
    Flere i familien her leser også og synes du er utruli tøff som har valgt et år i USA. Vi heier på deg!! Hilsen oss fra Fauske

    SvarSlett
  3. Mamma og pappa: Jaa, men du hadde øyan dine forskjellig, æ har værtfall vett nok til å lukk begge mine igjen:)

    Thea: Æ vet! Kan ikke noe for det, bare født sånn..

    Fauske: Så artig å høre! Tusen takk:)

    SvarSlett