søndag 6. september 2009

Great Trail Festival

6. september 2009

Sov lenge idag, hvilket betyr at jeg sov til klokken rundt 9. Wøøt? Er jeg ikke flink å ha døgnrytme eller? Og nå er klokka 23:21, og etter at jeg har skrevet dette blogginnlegget er det rett i seng med meg.

En ting jeg glemte å si om igår er at at vi Cast Away, og jeg begynte å stortute. Har vært veldig emosjonell av med de siste dagene. Men det gikk bra da, men men. Så iallefall den filmen igår. Glaad jeg ikke har flyskrekk..

Uansett, vi kjørte sånn 2 timer inn i Ohio for å dra på noe som heter Great Trail Festival. Var syykt varmt. Før vi kom inn på selve området var det massevis av buffalo'er.



Inne på området var det heldigvis skygge, men fortsatt rimelig varmt. Var massevis av små boder med alle mulige slags ting. Lyseholdere lage av skje'er osv. Var faktisk ganske mye artig å se på, men tror jeg hadde det for varmt. Vi spiste lunsj der, tacosalat for min del. Glemte å si at jeg ikke ville ha oliven, men overlevde uansett da.

Husker ikke hva de kalte seg, men tipper de hadde det rimelig varmt inni der ja!


Sett noe så søtt før? Det er en alpakka! Tror jeg.
På tilbake veien stoppet vi og spiste pizza, og da vi kom hjem så vi en film som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Den var skikkelig spesiell, men faktisk helt okey;p

Spilte forresten det spillet med å kaste erteposer i hull på treplater. Som er veldig gøy, utenom at jeg ikke kan sikte.

Imorgen er det Labor Day, som betyr skolefri:D

Planer for imorgen :

-jogge

-rydde

-gjøre lekser

2 kommentarer:

  1. Synes du at det ser ut som det brune dyret på det nederste bilde har en rar framfot? Som om det er brukket eller noe? Uansett fine bilder.

    SvarSlett
  2. Hei Anonym!

    Det er pga pelsen at foten ser rar ut, den gjør ikke det på de andre bildene, og den så ikke rar ut i virkeligheten. Den er bare veeldig fluffy! :)

    Takk:)

    SvarSlett