onsdag 16. september 2009

heioghopp

16. september 2009
Hei:)

Idag skjedde det noe helt sykt på skola! Nå tenker dere sikkert at noen hadde en bombe i skapet eller at noen hadde en for stor veske eller noe! Men neida, dette er en helt annen dimensjon! Noen spurte om jeg ville gå med han til homecoming. Viste ikke hva jeg skulle si, så det var jo "kult". Ble kjemperød i fjeset (tror jeg) og sånn ellers viste jeg ikke hva jeg skulle si, såå, det er jo godt jobba! Var bare absolutt ikke forberedt på at NOEN i det hele og det store skulle det, så er litt i sjokk enda. Men uansett, wuhuu, vet ikke hva jeg skal svare, fordi han var ikke så veldig pen, og jeg vetke engang hva han heter? Han kan være psycoooo for alt jeg vet.. jaja. får sjå!

Ellers gikk psychology testen helt okei tror jeg, tiden får vise det, høhø! På fredag skal jeg på min første baseball-game noen sinne. Lover at jeg skal ta med kameraet!

Ellers har det ikke skjedd så veldig mye sjokkerende idag. Hadde cross country trening, som er sliiitsomt! Etter treninga hadde vi spagetti-night, så alle foreldrene og sånt var der, også spiste vi spagetti, pizza og cookies! En av jentene på laget sa "I didn't even know there was a country named Norway. Where is Norway? Never mind, I don't even know where Mexico is. I'm stupid." wow, viste henne på kartet (Norge og Mexico) og hun bare " Is that Europe?"
Drømmehuset, laget av sjokolade!


Uklart bilde, men iallefall, vi hadde grilling i hagen på søndag tror jeg. Koselig!

Hvorfor er alle bildene mine av mat? Sjokoladehus og pølsegrilling?

4 kommentarer:

  1. hehe..bedt ut av en du ikke vet navne på, vel på den ene sida e d jo koseli med en beundrer, mn e du uheldi kan det bare vær en med et veddemål...
    oda

    SvarSlett
  2. Ååå, sjokoladehuset så godt ut. Kunne man kjøpe/spise det? :D

    - Fremtidig utvekslingsstudent

    SvarSlett
  3. Bra du koser deg! :D
    Ble veldig glad for at du fant ei som er dummere enn meg, skal litt til! ;$

    Kos deg videre, særlig med sjokoladehuset! <3

    SvarSlett
  4. Oda:

    Sa nei til han uansett, så om han er en hemmelig beundrer har han røpet seg selv, og om det var et veddemål gikk det sannsynligvis dårlig!

    Framtidig utvekslingsstudent: Tror det var det også, selvom ingenting slår norsk sjokolade!

    Tror ikke man kunne kjøpe det, og tror det har vært der så lenge at jeg ville ikke spist det (eller jo, det ville jeg, men ville ikke sagt det til noen).

    Marit: Haha, du vet hvertfall hvor Mexico er! Jepp, skal det :)

    SvarSlett