tirsdag 15. september 2009

15. september 2009

Hei:)

Idag har jeg vært på skola, og det mest spennende som skjedde var at brannalarmen gikk! Ehehe, neida, men begynner å bli en vanesak å gå på skolen igjen, og det er sjeldent særlig gøy. Merker at for hver dag som går blir det bare mer og mer snakk om homecoming, hvem har kjole og hvem har date og hvor skal du ordne håret ditt osvosv, jaja. Nå kan jeg bidra på kjole-fronten iallefall:) Mangler bare sko'a! og endel ting til, som feks å vinne i lotto, melkesjokolade (eller, egentlig ,faktisk ikke) ja, dere tar poenget.

Vi hadde en skikkelig hard trening på cross countryen idag, vi løpte løypa (som er 5 km), men alle bakkene måtte vi ta 2 ganger, noe som gjør det hele ganske mye lengre (ikke i lengde, men i hvor mye styrke det tar). Opp den siste bakken den siste gangen fikk jeg plutselig ikke puste (har vondt i halsen, så er sikkert det + var dødssliten), så en av trenerne måtte holde meg i hånda til vi fikk satt oss ned på en benk også måtte vi gjøre pusteøvelser sammen, flaaaut! Jaja, overlevde i det minste! og hun (treneren) forklarte at det var pga jeg pusta feil og blabla og at det var pga hjernen fikk for lite oksygen (jøss, det hadde jeg ikke gjetta av meg selv, at noe fikk for lite luft, MEG feeeks? ) jaja, som sagt, overlevde!

Resten av dagen har gått med til pugging av psychology og å lage en power point presentasjon om OD. Så sånn er det! Kan alle de 25 vanskelige ordene mine nå! Som feks neuropsychology. Er du stolt nå?! hmm? Uansett, skal lese litt i psychologyboka, også er det naatt!


Forresten, skal prøve meg på videoblogg, men 1. vetikke hvordan man gjør det, og 2. det er faktisk ganske vanskelig å snakke til seg selv 3. da må dere være fliiink å kommentere

4 kommentarer:

  1. HEI. Bra at du trena, men ta det nu ikke så hardt at du stryk med. Men som sagt tror vi det er lurt med litt mosjon, iforhold til det amerikanske kostholdet..hm.
    Skal du være med på flere løp snart?
    Klemmegjengen.

    SvarSlett
  2. aw, stakars XD
    e engelsken din blitt sånn skiiikkelig bedre forresten? og får du sånn dialækt? :pp
    -marievic

    SvarSlett
  3. Vi skal være flinke med å kommentere! :D
    Syns du bør lage en videoblogg! :D

    SvarSlett
  4. mamma og pappa:

    jada! skal være med på løp hver lørdag fram til slutten av oktober. med mindre jeg får en skade eller noe.. som forhåpentligvis ikke skjer (bank i bordet).

    Marievic: Engelsken min e forstatt skikkelig petter solberg! men gjør mæ iallefall forstått, så e egentlig litt care, prøva å snakk, men e jo litt sjenert og alt det derre, men det går nu helt greit liksom !

    Helene: Såbra:D Jaa, skal tenke på det, må jo ha noe å snakke om! Pluss at jeg må finne ut hvordan jeg gjør det (laster opp videoen, ikke snakkerx)) noe som kan ta sin tid!

    SvarSlett