torsdag 17. september 2009

"dætt i næsa"

17. september 2009

og det endelige svaret er neei! Sa nei til han fyren på skola, og alle som jeg har lunsj med sa " han er jo såååååå koselig". Hvorfor kunne de ikke si det før jeg sa nei til han kanskje? Men uansett, skal gå med noen jenter fra life relationship tror jeg. Så vet alle det, utenom at jeg ikke har noe å gå i (også kalt sko).

På skola idag følte jeg meg sååå dritt, formen var rett og slett dårlig, hosta og harka meg gjennom halve dagen, hadde kulde og varmebølger gjennom hele dagen. Hadde med bilder fra Norge forresten, og alle synes bildene var heelt fantastisk, så nå skal alle dra til Norge, kult hva? Jeg burde få penger for å reklamere for Norge.

Etter skola dro jeg til cross country treninga, men begynte å fryse seriøst da, så fikk Beth til å komme og hente meg, og etter det har jeg tilbrakt dagen i senga mi, på msn, lest blogger, sovet litt, snufset og harket osv. Så det er jo flott. Imorgen skal jeg være frisk for vi skal på baseball kamp, ikke at jeg er noe ihuga sportsfan, men kan jo ikke være her uten å få med meg en baseballkamp! På lørdag har jeg forresten tenkt å prøve å dra på cross country meet'et, men skal satse på å være så syk at jeg ikke kan løpe, men frisk nok til å være med som moralsk støtte eller noe. God idé?

Jeg fikk forresten 110/116 på psychologytesten min, er dere stolte?! Fint:) Nå skal jeg prøve å begynne på de 2 prøvene, den ene innleveringa og øve på powerpoint presentasjonen min, alt dette skjer imorgen, men jeg har som sagt holdt senga.

Er ikke jeg søt når jeg sover kanskje? Mamma!!! savner du meg ikke når du ser dette bildet av meg?! si jaaaaa

5 kommentarer:

  1. HEI. Joooo, jeg savner deg, og det trenger jeg ikke bilde for å komme på. Du er søt når du sover sånn sammenkrølla en eller annen plass, (sånn som du bruker.) Så håper jeg du får nesa på rett kjøl, og blir frisk snart. God bedring.
    KLEM-KLEM-KLEM.

    SvarSlett
  2. Sv: oi, haha, jeg visste ikke at jeg var i kalenderen! artig (:
    Hvordan er West Virginia? (:

    SvarSlett
  3. god bedring!
    god helg!
    oda

    SvarSlett
  4. Mamma: Er frisk igjen nå:)

    Maria: Jaa, jeg satt å leste i den, og plutselig bare "har ikke jeg sett henne før?" West Virginia er rednecks, og ikke særlig mye fint å se på, men vertsfamilien min er helt fantastisk:D

    Oda: Tusen takk:)

    Thea: Tusen takk:)

    SvarSlett