søndag 6. september 2009

Cross Country, båtshow

6. september 2009

Først av alt: Kjempemorsomt at så mange leser bloggen min, blir skikkelig motivert til å fortsette å skrive, noe som er en vinn-vinn situasjon, eller hva? Uansett, det jeg skulle si var at flere av de som leser bloggen min er mulige kommende utvekslingsstudenter, så ; hvis dere lurer på noe angående utveksling kan dere spørre meg hvis dere vil :) Ikke at jeg er noe leksikon, men har faktisk 1 mnd's erfaring (igår:P), og er glad for å hjelpe andre til å kanskje få en opplevelse for livet!

Har snakka om bilder ganske lenge nå, og de har rett og slett glimret med sitt fravær, så nå kommer det noen! De to store tingene for idag (igår, siden klokka er over 12), var Cross Country løp og båtshow i Wheeling. Måtte stå opp klokken 6 for å rekke bussen for Cross Country. Vi kjørte i sånn 2 timer før vi kom fram. Jeg er enda ikke in shape til å løpe, så tok meg den friheten å være fotograf, spise, gå rundt, se på folk, gå meg litt bort, gå i veien osv. Tror dagens løp var ganske stort, eller, mange løpere.

Trykk på bildet for å få det større. Dette er da altså varsity boys, når startsskuddet går!


Her liker jeg meg best, selvom det ikke ser sånn ut på ansiktsuttrykket. Tror jeg hadde det veldig varmt når dette bildet ble tatt!


Teltet til John Marshall:)



Fikk forresten den grufulle beskjeden om at neste helg skal JEG løpe i mitt første løp. Så det kan jo bli spennende. Er allerede på gråten av nervøst sammenbrudd, way to go! Kommer til å ha pådratt meg alvorlig magesår innen neste lørdag. (sånn btw, dere heier på nr 38, ok?)


Etter dagens løp var det 2 timer med bussen hjem, en rask dusj før vi kjørte til Wheeling for å se på et båtshow. Jeg hadde det dødsvarmt, så var nesten som når noen tar luften ut av en ballong, var faktisk ganske kult med de båtene (utenom at en båt kjørte over en annen sånn at en mann måtte hentes i ambulanse), men jeg var sååå varm, så satt under et tre i skyggen for det meste. Benyttet også anledninga til å ødelegge for meg selv med å spise fries og is! nom.



3 kommentarer:

  1. Vet ikke hvilken organisasjon jeg skal reise med enda, men jeg har tenkt litt på EF. ;D

    Har noen spørsmål også, da.. :P
    Var det vanskelig å bli kjent med folk når du kom til USA? Har du mye hjemlengsel, eller går det bra?

    SvarSlett
  2. Så morsomt ut det da : ) Og fine bilder :D

    SvarSlett
  3. Anonym:

    Okei:) Det du burde gjøre er å gå inn på hjemmesiden til alle de forskjellige organisasjonene, bestille brosjyre, sette deg ned sammen med foreldrene dine og se gjennom de forskjellige å se hva du tror passer best for deg! Og ikke hør på sånne skrekkhistorier, for de finner du om alle de forskjellige organisasjonene, mange av de er sannsynligvis overdrevet, sier ikke at alle er det, men tenk på alle de "gode historiene" du kan lese om for hver dårlige!

    Jeg var her i sånn 3 uker før jeg møtte noen på min egen alder, fordi jeg og vertsfamilien var på ferie osv, men med engang jeg begynte på skola var folk veldig interessert i meg siden jeg er fra Norge. Så den beste måten å få oppmerksomhet på er å si at du er fra et annet land. Amerikanere er generelt mye mer åpne og villige til å snakke med deg enn nordmenn.

    Har ikke hatt noe særlig hjemlengsel enda, tror det er fordi at jeg har vært så opptatt med å gjøre forskjellige ting osv, men tror hjemlengselen kommer etter et par mnd.

    Helene: Takk:)

    SvarSlett