onsdag 23. september 2009

hei!

23. september 2009

Hei:) Har vært en svært dårlig blogger de siste dagene. Kommer noen få sammendrag som er klodret ned på papir. Har vært opptatt med å være syk og lite motivasjon til å blogge.

Skrevet 21. sept 09 11:35

Fredag 18 sept
Var på skola, hadde muligens litt feber men ikke så mye. Rett etter skola henta Beth og Doug meg, også kjørte vi til Pittsburgh. Vi dro til huset til Nick og Diane, også dro vi downtown Pittsburgh for å dra på en profesjonell baseball kamp. Selve kampen varte i 3 timer, så var rimelig kjedelig, men stemnigna var høy. Stadioen var halvfull, og det var 26000 folk der. Var kjempesliten og trøtt da vi kom hjem. Pirates vant forresten kampen, og vi kom hjem sånn rundt klokka 1.

Lørdag 19 sept
Sto opp klokka 5. Tok en veldig kjapp dusj. Grunnen til at jeg sto opp så tidlig på en lørdag var at jeg skulle på cc-meet. Var fortsatt syk så slapp å løpe. Tok ca 3 timer å kjøre til der vi møtet skulle være. Brukte dagen på å ta bilder, gå i veien, snakke med folk, spise druer, ta tida på de som løpte osv. Da vi skulle dra tilbake oppdaga jeg at kameraet "mitt" var borte. Lette rundt men kunne ikke finne det, så blir nok desverre ingen bilder fra hverken baseball eller cc. Har enten mista det eller så har noen stjelt det, så det er jo flott. Var skikkelig lei meg pga det, og treneren sendte mail til der vi var, men har enda ikke hørt noe. På bussturen tilbake stoppa vi på en pizzabuffet plass. Flere hadde spisekonkurranse. Noen av guttene spiste sånn 17-18 pizzastykker. Sykt! Vet ikke hvor mange jeg spiste, men vet at det ikke var 17. De hadde verdens beste kanelsnurrer der vi var. Spiste sikker 3 kanelsnurrer! Resten av dagen ble brukt til å ta det med ro, og jeg og Beth lagde bolledeig.

Søndag 20. sept
Sov i 11 timer. Tror jeg trengte litt søvn ja. Da jeg sto opp hadde Beth laga bollene ferdige! :) Dusja, spiste boller osv også dro vi til Pat og Cliff som bor i Ohio, og dro til den lille hytta deres. Det vi gjorde der i sånn 6 timer var å spise. Vi hadde det veldig koselig. Jeg fikk prøvekjøre 4-hjulingen deres, lite stabilt! Vi lagde s'moores eller noe sånt, er sjokolade, kjeks og marshmallows. Vi dro hjem sånn i 8 tida. Jeg hadde planlagt å gjøre lekser, men kan ikke si at alt gikk etter planen. Hørte på musikk, spiste potetgull og snakka med folk på msn og face. Såe, sånn er det!

Mandag 21. sept
Sto opp 6:45, som er et slit! Dusja og dro på skola. Har ikke gjort særlig mye, fikk 100/100 på travel wv - prøven, og nå har jeg matte..

Jeg har bestemt meg for å begynne å spare noen dollar hver uke til New York turen. Gleder meg vilt!
Mamma: ja, vet dette er skrevet i mattetimen, men har seg faktisk sånn at vi gikk gjennom noe jeg hadde alt rett på, så trenkte ikke følge meg... :)

Skrevet 23 sept 09:35

Hei:) På mandag kom ikke bussen, så hadde cc-trening ved skola. Etter trening var det lekse. På tirsdag var det vanlig skole, det var et cc meet i New Martinsville, men jeg dro ikke for jeg fortsatt er litt småsyk. Etter skola dro jeg og Beth og kjøpte homecoming sko og veske, kjøpte også litt stuff til scrapbook'a mi. Etter shoppinga kjøpte vi mcdonalds og da vi kom hjem dro jeg og jogga en liten tur siden jeg ikke var på cc-meet'et, jogga ca 3 miles (4,8 km). Ellers snakka jeg med mamma på msn midt på natta.

Idag har jeg ikke gjort særlig mye, skolaaa, trening, og nå skal jeg gjøre lekser. Har en prøve på fredag, begynner å bli stressa, har 35 ord å kunne ,av typen hjerneguggeinnhold's funksjoner og denslags. Ugg.

3 kommentarer:

  1. ENDELIG....vi gleda oss stort over nye livstegn på bloggen din.
    Klemmegjengen.

    SvarSlett
  2. Fint at du er tilbake.Dagen ikke helt den samme uten bloggen din:-)
    Hilsen Fauskeværingan

    SvarSlett
  3. Mamma og pappa: Så bra:)

    Fauskeværingan: Hehe, det er godt å høre! Skal prøve å fortesse blogginga så godt jeg kan:)

    SvarSlett