lørdag 12. september 2009

Cross Country meet

12. september 2009

Hei:)
Idag deltok jeg på mitt første cross country -løp. 5 km. Kan love dere at jeg var halvveis død! Skal skrive mer imorgen, fordi jeg er TRØTT, sov sånn 2 timer inatt, var så syyykt nervøs. Og sto opp kl 6, og etter det har det nesten gått i ett idag. Møtet, vært hos mora til Beth osv, men som sagt, her kommer bilder, skal skrive mer imorgen:)
JM jentene vant sammelagt av alle jentene!
JM vant sammenlagt at alle lagene!
Pablo og Domenico, utvekslingsstudenter som går på Cameron!

JM!
Spræka sjøl vet dåkker!
Uklart bilde, men her har dere bevisene!
Her har dere da altså meg, såklart bakerst, men jaja! Eller ikke bakerst, men bak de andre på bildet...
Boys, boys, boooys

3 kommentarer:

  1. HEI. Det gikk jo kjempebra. Du ser jo kjempesprek ut der du kommer i fullt firsprang. Gratulerer med JM-seier.
    Klemmegjengen.

    SvarSlett
  2. Mamma og pappa: Heheh, jauda, det er bare fordi dere ikke har sett en film av meg. Men dere kan jo leve i troen! Takk:)

    Helene: ..og slitsomt!

    SvarSlett