søndag 13. september 2009

En litt lengre oppdatering om gårdagen

13. september 09


Hvor er, hvor er, hvor er Juuuuune?

Ja. Skal skrive litt mer om gårdagens cross country meet. Bussen vår gikk fra John Marshall klokken 7, tidlig ja. Sov hele bussturen, og når vi kom fram var jeg DØDSnervøs. Seriøst, det verste jeg har vært med på, var så syykt nervøs. Jentenes løp startet klokken 9, så er bare glad jeg slapp å pines lengre enn det før vi begynte! Selve løpet var helt greit, utenom at jeg var dødssliten. Når jeg var sånn ca halvveis vurderte jeg helt seriøst å bare fake en besvimelse, men gjorde ikke det da. Da jeg var sånn 100 meter unna mål fikk jeg plutselig helt syykt brekninger, da var det like før jeg bare satte meg rett ned å nekta å flytte meg!


Uansett, kom meg til mål tilsutt, og jeg kasta forresten ikke opp, men var helt på gråten. Men det positive er at jeg ikke ble den siste for John Marshall, og heller ikke den siste på hele løpet, som er veldig bra! Tiden min var 31:35, noe som jeg tror er helt ok. Med tanke på at jeg har drevet med dette siden 26. august er det ganske bra, og de fleste av jentene sa at de fikk sånn 35, rundt det på deres første løp, så er fornøyd med det. Hun som ble ferdig først brukte sånn 20 minutter. Jaja.

Kjøpte meg t-skjorte som et minne om mitt første løp x)


Som sagt vant faktisk John Marshall sammenlagt av alle (jenter&gutter) og jentene vant også sammenlagt av alle jentene! Woho! Hvor bra er ikke det liksom?

På bussturen tilbake hold jeg helt seriøøøøøst på å pisse meg ut! Da vi kom til Wheeling spurte jeg om vi kunne stoppe for jeg måtte på doo, men vi kjørte liksom på en sånn vei som kjører rundt byen, så var ingen plasser å stoppe, så da vi kom fram til skola igjenn måtte jeg og treneren springe ut av bussen sånn at han kunne låse opp skola sånn at jeg kunne gå på do! Flaut! Men hadde vært enda mer flaut om jeg hadde pissa meg ut da! hehehe. Det er morsomt nå, men det var seriøst ikke særlig gøy der og da altså!


Vertsfamilien kom å henta meg på John Marshall, også stoppa vi på Wendy's for å spise lunsj. Så syyykt mye vits da, å løpe 5 km for så å spise chips, drikke brus (jeg spiste kyllingburger).. jaja

Da vi kom hjem var det rett idusjen, og på ettermiddagen dro vi til mora til Beth, og der sovna jeg såklart rett av i en stol. Som forresten ikke er første gang. Jaja. Det var det, forhåpentligvis skal jeg på kjoleshopping imorgen:)

3 kommentarer:

  1. virka som det gikk greit , det første løpe ditt.
    hehe, æ har utruli mange tisse trengt historia, mn ofte e det ikke min feil sia æ ofte tar biltura da det ikke e muligheta for do på flere tima.

    SvarSlett
  2. de e odis forresten, glømte det.
    har hatt ont i hode og ryggen i dag.
    gidd du læs bloggen min og kommenter min? æ vil ha kommentara!
    Oda

    SvarSlett
  3. Oda: jaa, det gikk helt greit! æ døde ikke liksom;p

    huff, håpa det går bedre med dæ nu da;o Skal gjør det, bruka å les den, men æ tar mæ aldri tid til å kommenter, men skal prøv å begynn å gjør det!

    June

    SvarSlett