lørdag 29. august 2009

sry folk...

.... kommer ikke noen bilder idag heller.

29. august 2009

Sto opp kl 6 idag, tok bussen fra John Marshall kl 7, og var i St. Mary's kl 08:15 ca. Egentlig skulle alle trene litt, men alle forlot meg, så jeg måtte gå tilbake til teltet for jeg ville ikke gå meg bort eller noe sånt, så jeg gikk sammen med noen andre jenter fra laget og tok tida på de som konkurerte, det var lurt for da plukka jeg opp et par navn, og kan kanskje matche sånn 5-6 navn og ansikter, og vet om hvertfall 10 navn nå! Veldig bra! En av guttene på laget brukte sånn 18 minutter på 5 km, som i følge meg er veldig bra, men han var såå sint for at han ikke gjorde det bedre, men han kom på 10 plass av sånn 250 folk da.

Jeg sto sammen med de som skrev ned tiden på målstreken også, og det var sånn 5-6 football spillere fra skolen som har den løypa konkurransen var på som "hjemmebane" til vanlig, og de var der bare for å hjelpe folk med å gå når de kom i mål. Det var helt sykt, mange av de klarte ikke reise seg igjen, og måtte bli halvveis bært av barske footballspillere! Han ene var dødskjekk, som tatt rett ut av en typisk high-school film, dere vet, skolens kjekkas!

Noen hadde med massevis av druer, vannmelon, ananas, eple osv så alle spiste det og alle var såå fasinert over æ,ø og å, og hvordan jeg sier June på "norsk". Bussturen tilbake var ganske koselig! Fikk flere mobilnr'e, og sånt. Fikk ikke tatt noen bilder, men imorgen kommer det bilder fra det første utvekslingsstudentmøtet!

Jeg, Beth og Susan har nettopp vært hos mora til Beth og spilt spill osv, og skal legge meg snart for jeg er døøødstrøtt av å stå opp klokka 6.

2 kommentarer:

  1. hei.
    det tok meg 7 månder og lære alle navnene, du blir snart vant t alt håper jeg, føler fortsatt litt som alt er en drøm, og jeg våkner opp i bodø i morgen, så surrlistisk liksom.
    gled deg t utvekslings møte det er alltid artige,.
    oda

    SvarSlett
  2. Oda:

    Hoff, det e leenge, håpa æ får et par navn før om 7 mnd! Jaa, æ drøm enda norsk liksom, så e like forvirra hver morra "kor e æ?".

    Jaa, va dødsartig idag:D

    June

    SvarSlett