fredag 28. august 2009

endelig helg

28. august 2009

Skoledagen idag gikk ganske bra, finner fram til de fleste klassene, får opp skapet på 1 eller 2 forsøk, har funnet ut nårtid jeg har tid til å gå på do osv, og vi hadde litt færre timer idag pga vi hadde noe informasjonsgreier om dresscode'n, homecoming, skolegreier generelt osv, såe, satt bare å hørte etter, satt sammen med ei fra cross country'en.

Bytta jo fra anatomi til Life relationship, nesten hele timen ble brukt på å stille / svare på spørsmål om norge, si noe på norsk, og lage tidslinje over ting som har forandret livet mitt eller noe sånt, såe, bare jenter og den andre utvekslingsstudenten der:) Tror jeg liker læreren!

Vi gjorde nesten ingenting på cross countrytreninga, varma opp, strekte ut, og jogga samme runden som vi varma opp 2 ganger, strekte ut, snakka og dro hjem. Susan henta meg. Vi dro å spiste på mexicansk restaurant, maten var god, men hadde nesten ikke matlyst, så spise halve maten kanskje, må ta det igjen nestegang tenker jeg, høhø.

Imorgen er det Cross Country meeting, som vil si konkurranse, men er bare 12 stk fra john marshall som skal konkurrere, resten skal ha vanlig trening, sååe, bussen går kl 7 fra skola, så skal opp kl 6 imorgen. Jippi...

Forresten, fikk en skolehettegenser av Travel WV læreren, siden jeg er en Monarch nå, så det var artig! Kjøpte en også, også har jeg jo cross country-klærne, som skal brukes imorgen, føler meg som en dust, menmen. Alle har jo de samme klærne, kan ikke være såå ille da.. Bilde nedenfor her : Bare trykk for å få det større:)




2 kommentarer:

  1. ka betyr egentlig life relationships? e det kode ord for june timen?e d liten klasse?
    oda

    SvarSlett
  2. Heheh ; p Jaa, ikke langt unna! Neida, æ e ikke helt sikker, men trur det e en artig klasse som ikke e så veldig teoretisk, og ikke så mye lekse, skriving og lesing, altså en fin pause i skoledagen:) Trur det e sånn 15 stk i klassen kanskje :)

    SvarSlett