søndag 30. august 2009

her kommer det bilder

30. augsut 2009

Idag hadde vi velkomst orientering med alle utvekslingsstudentene i området her. Var totalt 16 studenter og familiene deres. Er to til her i området, 1 fra Norge og en fra Tyskland, tror jeg, men vet ikke helt hvorfor de ikke kunne komme, men får måte de neste gang uansett:)

Orienteringsmøtet begynte klokken 1, og før det gjorde vi ikke særlig mye, bare satte opp telt, satte fram bord og stoler, lagde risengrynsgrøt osvosv.










Det var kjempekoselig å møte alle utvekslingsstudentene i området, og å endelig få snakket litt norsk igjen, men merket at norsken gikk i surr allerede, når noen snakket engelsk og noen snakket norsk, og plutselig hørte du noen vrøvle ivei på tysk, mens det andre øret hørte portugisisk. Mildt sagt forvirrende! Menmen, de aller fleste hadde med mat fra sitt hjemland, smakte på det meste, men enkelte ting, som reker, drista jeg meg ikke til. Men alt i alt var det sånn 4-5 timer med spising, brus, snakking, fotografering osv. Mildt sagt en vellykka dag:D

5 kommentarer:

  1. Møte er kos, hadde det idag jeg også :) Norsk er chill men forvirrende!

    SvarSlett
  2. Helle:

    Jaa, var dødsbra! Så artig, er det noen andre nordmenn i området der du er? Mange studenter? Jaa! Blir helt forvirra!

    June

    SvarSlett
  3. kor e de folkan på bilde fra da?
    oda

    SvarSlett
  4. SV: Det er fire studenter i Oklahoma medregnet meg selv. Tre av oss, inkludert meg, bor forstader til Oklahoma City :)

    SvarSlett
  5. Oda: Norge, Colombia, Ecuador, Brasil, Tyskland, Spania, Thailand og USA. Trur det e alle.

    Helle: Okei:) Hvor er deforskjellige fra?

    June

    SvarSlett