tirsdag 25. august 2009

siste feriedag

25. august 2009

Hei:)

Idag sto jeg opp rundt 9, og lagde bolledeig, så dro jeg og Doug ned til skolen Beth jobber på, jeg hang litt der sammen med henne før vi og hun jenta som jeg møtte igår, og tanta hennes dro for å spise lunsj. Valget landet på kina-mat, så vi dro på en kina-restaurant med spis så mye du vil buffet. Det var faktisk veldig godt, og is var med i prisen! Juhu!


Etter lunsjen dro vi tilbake til skola, var der i sånn 30 min også kom Doug å henta meg. Vi dro til John Marshall og snakka med cross country-treneren; har min første trening etter skola imårra. Men vi måtte dra til en lege og fylle ut noen ark om at jeg er i form til å være med på en sport, såå, nå har jeg papirer på detx) Da vi kom tilbake trilla jeg ut bollene og laget spagetti til middag. De ble veldig imponert over bollene, og tror de likte dem veldig godt, brabra! Har desverre ikke bilder av kunstverket, men går ut fra at de fleste nordmennene, som er den største lesergruppen min (høhø), vet hva boller er:)

Etter middag osv dro jeg og Beth til Wheeling på en veldig morsom butikk for å finne noen klistremerke-greier. Jeg kjøpte noen amerikanskeflagg klistremerker til scrapbooking-prosjektet mitt.

På veien tilbake ringte vi Doug, så han kom og møtte oss ved en sånn slags lysløype, gåløype. Beth og Doug gikk mens jeg jogga, så jogga kanskje 2-3 miles, er ikke sikker, det er ikke så veldig mye, men bedre enn ingenting, og gikk 1-2 miles itillegg, for møtte på Beth og Doug på tilbakeveien.

Etter dette, svett og fin, dro jeg og Beth på Walmart, vi kjøpe mobil og kontantkort-aktig osv til meg, så nå har jeg unlimited texting og unlimited ringing til hjem-telefonen her, for 75 cent pr dag. Sååe, og siden jeg var så flink å oppdatere et ellerannet på nettet fikk jeg $10 gratis, så det er jo flott!

På søndag skal vi ha grilling/blikjentparty-aktig med alle utvekslingsstudentene og vertsfamiliene deres her hos oss. Det er "bare" 18 studenter og familiene deres, så regner med at huset kommer til å bli passe fult, og håååper virkelig at det ikke regner ...

Jaa, dette var da min siste dag med sommerferie, og jeg får ikke til å sove tror jeg ,for jeg er veldig nervøs, selvom det sikkert går bra. Mhm. Såe, ønsk meg lykke til.. :)

3 kommentarer:

  1. Hei. Da blir d vel mer baking, siden prosjektet ble vellykket.
    Lykke til på skolen. Tror det går helt fint. Bare vær deg sjøl du så blir det bra.
    klem fra oss.

    SvarSlett
  2. Lykke til! Dunno ka klokka e der borte, enten e du vel ferdig på skola eller så ligg du vel å sov. Men håpa at dagen din blir/har vært bra! <3 MarieV.

    SvarSlett
  3. mamogpap: Jaa, mulig det! Det gikk helt greit!

    Marie: Takk : ) Klokka e 6 tima bak Norge:) Dagen gikk ganske greit:)

    SvarSlett