mandag 24. august 2009

hmm

24. august 2009

Hei:) Igår etter kjoleprøvinga gjorde jeg egentlig ikke så alt for mye. Jeg og Beth dro på Walmart, der kjøpte vi speil til rommet mitt, og sånn ellers har jeg fått en midlertidig, tror jeg, stol inn på rommet mitt. På kvelden skulle jeg egentlig jogge, men vi spiste rett før vi dro ut for å gå tur, så jeg gikk sammen med familien framfor å få sting osv. Igår var forsåvidt slaskedag.

Idag våkna jeg sånn 8, litt over 8 (igjeen), Beth var på jobb, så jeg og Doug kjørte like greit til the mall. Kjøpte ingenting til meg selv der, så er ganske stolt, og det burde mamma og pappa også være! De har allerede massevis av fine kjoler til homecoming! Tror jeg skal kjøpe meg en ny kjole til homecoming.. Får se, hvis noen av de passer, så tror jeg at jeg skal gjøre det. På kjøpesenteret idag var det en døødsfin kjole, jeg prøvde den ikke, det ville vært dumt nemlig, men uansett, de hadde bare 1 kjole i min størrelse, og den hadde heldigvis en løs tråd midt på magen, og løse tråder på silkestoff ser ikke særlig bra ut, neei, fint! Den kosta nemlig $145. Slapp av mamma(pappa), skal ikke kjøpe den!

Sånn i 4 tida dro jeg og Doug å spiste på en slags café, man tar et slags brett når man kommer inn, også velger man hvilken mat man vil ha mens man går mot kassa på en måte. Jeg har bare spist spagetti derfra, men den er god, så holder meg til den. Men så de hadde tacosalat der idag, så skal kanskje prøve det en annen gang hvis vi spiser der.

Skolen Beth jobber på hadde åpent hus idag, så jeg og Doug dro dit, møtte tanteungen til en av kollegaene til Beth, troor hun skal være junior på John Marshall. Hun virka sååå koselig! Jeg trodde jeg hadde lunsj i 4. period, så vi trodde vi hadde lunsj sammen, men det viste seg at jeg ikke har lunsj før i 5. period det første semesteret, sååå, det er jo typisk!

Jess, og sånn ellers har jeg siste feriedag imorgen, jeg har virkelig begynt å få sommerfugler for skolen. Men forhåpentligvis går det bare bra! Imorgen skal jeg lage boller, jogge, spise lunsj med Beth, tror jeg, og vi skal ha spagetti og kjøttdeig (på min måte) til middag. Juhu! Og for å veie opp for all maten skal jeg og Doug, tror jeg, dra å snakke med Cross Country treneren, så får vi se hvordan det går. Kanskje det blir cross country på meg da, har lyst å få litt trening, og har lyst å møte folk, så sånn er det!

Dette er utsikten mot Moundsville fra huset, trykk på bildet for å se det større. Det tar forresten 5 min å komme seg ned til byen, så er ikke heelt ute på landet:) Trives veldig godt her! Utenom 1 ting, det er en fugl utenfor vinduet mitt som lager samme lyd som når man hopper på en hoppestokk, som ikke er en lyd man vil høre når man prøver å få sove! Nemlig..

Forresten, igår så vi 50 first dates eller noe sånt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar