søndag 23. august 2009

promdress prøving

23. august 2009

heisann:)

Har vært og gått tur med familien idag, og etter turgåinga spiste vi lunsj også kom søstra til Beth hit med 4 kjoler jeg kunne låne hvis jeg ville. 2 av kjolene var brudepikekjoler som var litt for stor og ikke helt min stil, den tredje var en homecoming kjole, fikk låne den, men tror jeg skal bruke den lilla kjolen jeg har med, hvis jeg ikke finner en annen jeg ha. Den fjerde kjolen hun hadde med var en kjole som var brukt på prom, og jeg eeelsket den! Var så vidt den passet, så må virkelig passe hva jeg spiser her, for den skal passe neste mai nemlig -huh. Men her er iallefall kjolen :

10 kommentarer:

  1. fin kjole, mn e det ikke litt tidli å prøv prom dressa?
    Oda

    SvarSlett
  2. tusen takk :)

    jo egentlig, men ho kom innom med den, og æ ville prøv den med engang:)

    SvarSlett
  3. oko...trur faktisk chile og dær du e har samme tids sone. vi e iallfall 6 tima bak norge begge to
    oda

    SvarSlett
  4. Oda:
    nice! jaa, da sku vi vær i samme tidssone da: ) hvis vi e på ca samme lengdegrad så truur æ vi e på samme tidssone også, eller noe sånt:)

    SvarSlett
  5. Nydelig kjole, June! Du blir jo reine prinssessa! Kos deg videre i USA.

    Kaja

    SvarSlett
  6. Hei Kaja:)

    Tusen takk! Jaa, kjolen er kjempefin! Gleder meg til å bruke den! Ja, det skal jeg virkelig:)

    June

    SvarSlett
  7. Du e så nydelig snuppa! Kos dæ <3

    K

    SvarSlett
  8. Hei,

    Det er en kjempefin kjole.

    Lykke til med skolestarten i morgen.

    Hilsen naboan i nr 63

    SvarSlett
  9. Hei:)

    Ja, den er veldig fin, håper bare den passer neste mai! Tusen takk!

    June

    SvarSlett