lørdag 22. august 2009

ka skjer?

22. august 2009

Heisann! Først av alt: noen ganger er den datoen jeg skriver og den datoen som kommer opp på bloggen automatisk ikke den samme, og det er fordi jeg befinner meg 6 timer bak. Så vet dere det. Men det skjønte dere sikkert fra før av, ja;)

Igår etter jogging og nøkle-laging dro jeg og Doug til noen svææære butikker ikke så veldig langt unna. Vi kjørte i sportsbilen hans, med taket nede og alt;) På turen dit sovna jeg av da. Menmen. Jeg fikk en rabattkupong av Pat, venn av Beth og Doug, og den var på $10 så lenge man kjøpte noe for $10 eller mer, så jeg kjøpte to shortser som er så lange at de kan brukes på skolen, men det som var greia var at det var et annet tilbud, nemlig "kjøp 1 ting og få en for $1" så jeg ville egentlig betalt $35 tilsammen, men pga kupongen ble det $25 for 2 shorts, som er veldig bra;p Siden jeg kunne kjøpt hver for $34 egentlig.

Var også inne på en butikk som heter Rue 21, eeelsker den! Kjøpte solbriller, armbånd, en topp og noen småting der, og kommer sannsynligvis til å kjøpe mer der i framtiden, har jeg en magefølelse av.


Etter shopping-runden dro vi ned til downtown Wheeling og spiste lunsj på en fancy plass. Vi spiste kylling i pannekaker ( som i norske, tynne panekaker), det var faktisk ganske godt, men veldig speiell smak da.

På ettermiddagen dro vi for å se en golfmatch, Pat (venninna til Beth) er trener for Golflaget til en skole i nærheten, så vi dro for vi trodde det var gøy. Det var ikke særlig gøy, men derimot veldig varmt, veldig langtrukket, og vi måtte være stille for å ikke ukonsentrere spillerne. Og spillerne var ikke engang kjekke. Jaja, det var noen få da, men ikke så mange at det veide opp for at golf ikke er den mest gripende sporten fra tilskuerens vinkel. Det morsomte med hele golf-opplegget var å få kjøre sånn golfbil som de bruker for å slippe å gå mellom alle de 18 banene. Det var veldig gøy!


Det var ganske fint der da, og værtet var kjempebra - men alt for varmt (jjeg vet det er slemt å klage over 35 grader og steiksol, men jeg gjør det likevel).
Etter golfing'a dro vi å spiste ute, jeg spiste kyllingburger (må begynne å huske på at jeg skal ha den uten bacon, majones og tomat, selvom tomaten kanskje er sunn, smaker den så rart synes jeg, og bacon og majones er vel ganske så åpenbart hvorfor jeg ikke vil ha, bacon er ikke særlig godt, og de tar på ca like mye majones som det som er i en hel tube her i Norge, det flyter og drypper og tyter alle veier, og man blir klissete av det). men ja.

Idag var jeg ute på en liten joggetur til, men den var veeeldig liten, grunnen var at det jeg trodde var en vei, viste seg å være en lang inkjørsel, så istede for å jogge langs den veien jeg trodde jeg var på, havna jeg plutselig halvveis inn i noens garage -jaja. Ble både svett og andpusten.

Jeg og Beth dro ned på posthuset, banken og WalMart. Vi kjøpte WASA knekkebrød der! juhu! Man finner det sammen med cookies og crakers eller noe sånt. Hvis noen andre er interessert i knekkebrød! I neste uke skal vi lage oss spagetti sånn som jeg lager det, og kanskje boller også, vi får se! Det ville vært dødsbra og ha til skolemat. Skal nemlig ha med mat noen dager og de dagene jeg vil ha mat på skola så sier jeg bare elevnret mitt eller noe, også kommer det regning i posten. Tror jeg.

Etter lunsj chilla vi rundt i et par timer før vi kjøpte opp til mora til Beth. Det var sånn maaaaange slektninger av Beth der, og vi hadde bål, pølser med brød, potetsalat, div. andre salater, potetgull, brus, smoores, kake og hjemmelaget is, for å si det sånn : den jogginga hjalp ikke særlig mye! Vi spiste og satt ute, men myggene spiste meg halvveis opp, så vi gikk inn og spilte et spill, husker ikke hva det var, men likte det ganske godt!

den store hunden spiser ikke den lille, de bare leker, og er ikke den lille det mest søte dere har sett? joo!

Nå er det lalle tid for meg, så gud nait! Og det kommer sikkert fler bilder etterhvert. Imorgen skal jeg prøve noen kjoler som jeg kanskje skal bruke på prom (som er i mai neste år..) også skal jeg kanskje møte ei som skal være junior på John Marshall. Beth sa hun hadde såååå lyst å møte meg, og jeg har såå lyst å møte ALLE som er på min alder, FØR skola starter, så jeg slipper å være emooo!

2 kommentarer:

  1. Trur at du er den ENESTE i hele verden som klar å sovne av i en cabrole.....Godt du ikke ramla ut da....
    Ellers så skulle jeg likt å se da du nærmest havna inn i den garasjen som var enden av joggeruta di.
    Uansett nok en klem til deg....fra oss.

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Sikkert ikke den ENESTE, men tror det skal litt til. Men det var varmt, sola steika mitt i fleisen på meg, også var det køøøøø.

    SvarSlett