onsdag 19. august 2009

Orientering

20. august 2009

Våknet klokken 8 idag helt av meg selv. Skjønner ikke helt hva som skjer her, menmen, klager ikke siden skolen starter snart: )


Idag var jeg på en orientering sammen med de som blir Freshmen's i år. Så var altså der sammen med massevis av endel yngre folk. Første del var grei, for da satt vi bare i et stort auditorium og hørte på folk som snakket, hørte på skolekorpset, cheerleaderne osv. Etter det gikk alle på en omvisning av skolen, men det var så mye på engang, vet ikke om jeg fikk inn halvparten engang. jaja. Etter det skulle vi gå fra klasserom til klasserom utifra timeplanene våre, det eneste problemet mitt var at jeg enda ikke hadde noen timeplan.. Heldigvis for meg møtte vi på noen Beth kjente som hadde datra si som freshmen, så jeg gikk sammen med henne til hennes timer. Hun kjente nesten ingen på skola hun heller, så det gikk greit. Hun var forresten kjempekoselig:)


Etter at omvisningen og "utforskingen" på egenhånd var unnagjort fikk alle pølse med brød, brus, potetsalat, pastasalat og kake. Sunt og godt. Etter det dro jeg og hun jenta som jeg fulgte etter til hennes timer, sammen med 4 andre jenter som også var Freshmen's til gymsalen, der spilte de musikk også hadde de hoppeslott der, så vi hoppa i et hoppeslott før vi dro vår vei.


Beth og jeg dro innom en butikk og kjøpte en John Marshall- gymbag, som er det alle bruker til skolesekk istede for skolesekk, fordi atte,, jeg vet egentlig ikke. Såe, nå har jeg en gymbag som det står "John Marshall Monarchs" på. Så kul er nemlig jeg.


Random bilde

Imorgen skal jeg på skola og registrere meg, og velge fag og sånt. Forhåpentligvis får jeg ikke bare teoretiske fag, men noen litt morsomme innimellom. Hvis det er mulig skal jeg prøve å få inn "Travel West Virginia" eller "Life fitness", to klasser som begge virket som artige og ikke så veldig vanskelige fag. Skal prøve å få en av de hvertfall.

Jaa. Vi dro på Cabela's, en butikk med massevis av turytstyr, våpen osv, og etter det dro vi på Michael's eller noe sånt, en hobby-butikk. Kjøpe litt mer scrapbooking-ting der, så scrapbook'en min blir forhåpentligvis ganske så fresh til slutt. Muligens må jeg lage to, vet ikke enda. Jaja, vi dro også på Target, kjøpte noen singletter, for jeg kjøpte en av de en annen dag, og de var kjempegode å ha på, i tillegg til at de kostet $4,45 pr stk, som ikke er veldig mye. Men nå har jeg (og mamma) bestemt at jeg ikke skal bruke mer penger, utenom hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe noe som har med skola å gjøre, en t-skjorte eller hettegenser eller noe, får se, har det ikke travelt, og får tak i det veldig billig på Wal Mart.

Natti;¤

3 kommentarer:

  1. Høres så utrulig stili ut! Har skikkelig lyst te å fær te Wall-mart. Det høres så stili ut=) Når har du første skoledag?

    SvarSlett
  2. virka som du har det fint og ingen har bite dæ enda..hehe...litt teit oda humor der, det med penge bruken, du men vel for øyeblikket, trur det blir vanskeli å ikke bruk noe mer penga i det hele tatt resten av året.
    vi skal ha pannekaka t middag i dag
    Oda

    SvarSlett
  3. Kristine:

    Æ ÆLSKA Wal Mart! De har alt der! Til og med Wasa knekkebrød! Første skoledag e onsdag 26. august!

    Oda: Med pengebruken mein æ for øyeblikket, har kjøpt en god del, som æ regna med at æ kom til å gjør, men nu har æ fått tak i de fleste tingan æ treng, så nu burde æ stopp å bruk penga bare for gøy liksom. Har tenkt å bruk mer penga i løpet av året :)

    SvarSlett