tirsdag 18. august 2009

dagens hendelser

18. august 2009
heisann!
fikk ikke sove idag, så våkna omtrent i 8tida på morningen, noe som er ganske så tidlig! Satt litt på pc'en og hadde kontakt med nære og kjære hjemme! Rundt 10tiden dro jeg og Doug ned til "byen", han hadde en avtale hos doktoren. Etterpå dro vi og Beth og spiste på en slags cafè, man tok et brett og la på det man ville, også betalte man til slutt. Jeg smakte på kokospai? og gresskarpai. Kokospaien var veldig søt og gresskarpaien var veeeldig krydret, smakte som jul.
Vi dro til John Marshall for å registrere meg, men det var fult, så vi skal tilbake for å gjøre det på torsdag. Vi gikk litt rundt, og imorgen skal jeg på omvisning sammen med alle som skal begynne i 9. høhø. Skal forresten være en til utvekslingsstudent på John Marshall. En gutt fra Brasil. Får forhåpentligvis møtt han imorgen på den omvisninga. Spiste lasagne til middag, og jordbær til dessert.
For en stund siden kom jeg hjem fra en liten shoppingtur. Var å så etter kamera, siden det gamle er ødelagt, og det koster minst $100 å reparere det.,.. kjøpte meg nye sko, dongeribukse og scrapbookingting. Håper scrapbookingprosjektet mitt blir vellykket!

2 kommentarer:

  1. Åå, når jeg leser dette her, så savner jeg året mitt i Irland SKIKKELIG! Kos deg massemasse :)

    SvarSlett
  2. Hanne Lore:

    Hehe, tusen takk, det skal jeg:D

    SvarSlett