mandag 31. august 2009

siste dagen i august?

31. august 2009

Nå er det snart september her, i Norge har det vært september i 5 og en halv time allerede, men uansett; poenget mitt er at tida går fort! Er jo snart jul jo (a).

Skoledagen gikk helt greit idag, men vi har begynt å få lekse og har 3 prøver denne uka allerede, men tror ikke det er særlig store /innvikla prøver, og jeg får bruke ordbok : D I lunsjen spurte de jeg spiser sammen med om jeg ville være med dem å spise på en restaurant imorgen, såå, det er planen min da! Håper det blir bra:) Etter skola hadde jeg Cross Country trening, jeg var i den heldige situasjonen at jeg måtte trene sammen med den ene treneren, som betyr at jeg ikke kunne gåååå, så jeg var sånn halvveis døøøø, men det er vel det som er poenget da, ikke å dø, men å bli sliten liksom. Menne, har fått gnagsår, så har vært å kjøpt plaster og teip, så forhåpentligvis blir ikke det et veldig stort problem framover..

Foreldrene til en av jentene på cross countryen kjørte meg hjem, veldig koselig gjort:) Vi hadde taco til middag idag, nam:)

Etterpå spilte vi et spill som går ut på å kaste en pose med erter gjennom en treplate med et hull i. Kan ikke si at det gikk så veldig braa da, men var artig! Naboen kom over, så vi spilte en runde med dem også! Etter spillinga kjøpte vi is (milkshake). For en sunn gjeng!

Forresten, dere spørr etter bilder, også kommenterer dere ikke engang?! Kommer kanskje bilder fra imorgen, får se :) Men da bør det komme noen kommentarer her først! Hmrf!

3 kommentarer:

  1. Hei. Vi digga bilda. Den kaka så helt amerikansk ut, og d var den jo også da....Hvor mange andre var norsk på sammenkomsten?
    Det høres ut som du får kjørt deg litt på treninga...Er d trening hver dag?
    Klemmegjengen.

    SvarSlett
  2. Kos dæ ;D

    Klem fra Rebecca

    SvarSlett
  3. Kommer forhåpentligvis flere bilda etterhvert, e veldig dårlig på den delen for tida! Var meg, Stina og Julie, også er det en til nordmann i området her, ifølge ryktene. Jaa, treninga er sikkert bra for meg den. Ja, trening hverdag utenom søndag.

    Klem

    Rebecca: Tusen takk! Det skal æ:)

    SvarSlett