onsdag 29. juli 2009

tikk takk

30. juli 2009

Klokka bare tikker og går! Nå er det over midtnatt, altså er det blitt den 30. juli. Egentlig skulle jeg reise fra Bodø tiiidlig onsdag den 5. august, men etter litt grubling, bestemte jeg meg for at jeg heller ville dra på tirsdag den 4. august, så nå drar jeg fra Bodø om 5 dager, altså tirsdag den 4. august, klokken 19:05. Så vet dere det! Det betyr også at jeg skal bo på hotell den siste natta mi her i Norge, og DA kommer jeg til å være så nervøs at HERREGUD! Men jeg gleder meg som en liten unge, og tiden bare fly avgårde. Har snakket med flere som tar samme fly som meg, og tror det blir en lang, men hyggelig flytur.

Det eneste problemet mitt akkurat NÅ er reisefeber, og en annen ting, nemlig at jeg har IKKE fått visum enda, så heheheh. må begynne å gjøre noe veeeldig snart, hvis ikke kan jeg se langt etter hele usa-turen min. men håper det kommer imorgen, hvis ikke må jeg ringe Aspect, å høre hva jeg skal gjøree. Huff, begynner virkelig å bli stressa her! Uff, ikke noe gøy.


En ting som igrunn er litt usaklig, er det at Thea pus er kommet hjem, endelig<3

Men altså.

4. august bodø, bodø 19:05 > oslo, gardermoen 20:35
5. august oslo, gardermoen 11:25 > new york, newark 14:00 (lokal tid)
5. august new york,newark 15:55 (lokal tid) > pittsburgh, pittsburgh 17:47 (lokal tid)


5 kommentarer:

  1. Ah, jeg er så misunnelig på dere med familier og reiseruter at HERREGUD!

    SvarSlett
  2. Jeg reiser 5. august ja, men vet ikke når flyet mitt går enda. Skal du på campen?

    SvarSlett
  3. Jeg skal på campen ja!

    Hadde vært morsomt om vi hadde vært på samme fly! :)

    SvarSlett