søndag 26. juli 2009

10 dager

26. juli 2009

Idag er det 10 dager igjen til jeg drar. 10 dager er ikke mye. Jeg begynner å få litt reisefeber. Er ganske så skummelt da, men gleder meg sinnsykt også.

Idag var været ganske greit, så jeg har sola meg litt, lest i bok, også tok jeg med strykebrettet ut på altanen og strøyk klær i bare bikini x) Ble desverre ikke brun da, menmen..

Ellers har jeg gjort minimalt idag, bare tenkt på at jeg skal til usaaa! wuhu, det er faktisk helt sinnsykt! Og en annen ting, Thea kommer hjem imorgen<3

10 kommentarer:

  1. SV: Penger er til for å brukes. Hihi. :) Du er dritheldig!

    SvarSlett
  2. SV: Hihi, sant det :) Man får jo et stipend da, det hjelper jo litt på! Jeg MÅ til Hawaii, noe annet er ikke aktuelt. Det er den store drømmen, så jeg håper jeg får være med :D Har også lyst til å dra til New York, så jeg håper det også skjer.

    SvarSlett
  3. SV: Det er nesten for mye å håpe på, jeg tør ikke engang håpe :D

    Det tenker jeg også - vi må benytte oss av sjansen når vi har den!

    SvarSlett
  4. sv: nei, aner ikke hvor den er kjøpt. spør johanne: http://johannewhite.blogg.no

    SvarSlett
  5. SV: Jeg vet absolutt ingenting :(

    SvarSlett
  6. sv: Jeg ble ikke fornærmet i det hele tatt :-) Skulle bare poengtere at noen går i det ofte, som meg, men jeg kan jo være ei jåle til tider da så:p

    Jeg har sendt vertsfamilien mail i dag, så jeg venter bare på svar, gleder meg sinnsykt til å se bilder av dem osv :-)

    SvarSlett
  7. Greit om du linker ja, linker tilbake jeg :-)

    Har ikke fått vite avreise dato enda, for de holder på med flybillettene, men det blir vel i nærmeste framtid :-) Men vertsmoren min kommer til norge for å møte tidligere studenter hun har hatt, så jeg får møte henne før jeg reiser til usa, og det gleder jeg meg sykt til :D

    SvarSlett