lørdag 18. juli 2009

Pakking

18. juli 2009

Som nevnt igår, er det nå 18 dager til jeg setter meg på flyet til USA. 18 dager er en del, så jeg kan ikke akkurat begynne å pakke enda, men jeg har så absolutt begynt å tenke på hva som skal med i kofferten, og hva som ikke skal det. Idag var jeg og fant fram kofferten, og den er ganske så stor, men kjenner jeg megselv rett, så klarer jeg lett å fylle den opp. For en stund siden fikk jeg informasjonsbrev nr 4 fra Aspect, og da kom pakkelisten også.

Det er flere ting ved den lista jeg stussa litt på, for eksempel "2-3 skjørt for jenter". For det første så eier ikke jeg 2-3 skjørt, og det ene jeg har bruker jeg aldri?! Et annet eksempel er 1 tykk genser, 2 bomullsgensere, 3-4skjorter/bluser, 5 tskjorter/topper, 1-2jakker. Greit nok at man trenger forskjellige klær, men jeg bruker aldri skjorter/bluser. Kunne de ikke heller bare skrevet at man skulle ha med x antall overdeler, både tynne og tykke. Ikke at jeg egentlig bryr meg så veldig mye om det, fordi jeg pakker de klærne jeg liker å gå med, også kjøper jeg i USA hvis det er noe jeg mangler/trenger. Men det jeg stussa over, er hvor mange jenter bruker egentlig skjorter/bluser og skjørt?!

Jaja, jeg har enda ikke betalt sevisfee, eller bestil flybillett, men forhåpentligvis skjer det idag.

Et spørsmål til andre utvekslingsstudenter(jenter): Skal du ha med deg smykker/armbånd og vesker?

7 kommentarer:

  1. Eg skal ha med meg eit par sølvsmykker og 2 sølvarmeband, men ikkje nåke mykje juggel liksom. Skal også ha med ei passe stor veske og ei pittelita ei :)

    SvarSlett
  2. Har med 2 armbånd og 3 smykker pluss ei veske som er passe stor ;)

    SvarSlett
  3. Når reiser du sa du sa du? hvilken dato? :O

    SvarSlett
  4. Ja, jeg er avhengig av vesker, smykker og armebånd! Kommer til å føle meg naken uten :|

    SvarSlett
  5. Ida, Cecilie, Anja: takk for svar:) har enda ikke bestemme meg helt for hva jeg skal ta med og ikke.

    Malin: Jeg drar den 5 august jeg.

    Helle: Jeg også! Tror jeg skal pakke endel av det, tar jo ikke mye plass, men vil jo kjøpe nytt også.. Vanskelig: )

    SvarSlett
  6. Jeg skal ha med meg favorittsmykkene mine, altså de som betyr noe og de som er litt mer verdifulle . Gidder ikke å pakke fult av ting som er utrolig lett å få tak i liksom. Jeg skal også ha med favoritt veska mi.

    Og jeg går forresten ofte i bluser og skjørt, i mine øyne er det ganske vanlig, er det ikke? : p

    SvarSlett