mandag 20. juli 2009

Mozarella

20. juli 2009

Etter innlegget jeg skrev lørdagsformiddag har det skjedd ganske så mye faktisk, på USA-fronten, men også ellers. For det aller første så har jeg fått FLYBILETTENE i posten. Jeg mener, nå har jeg flybilletten min fra Norge og hele veien til USA. Og jeg har til og med bestilt flybillett fra Bodø til Oslo, så nå er det altså offisielt, flyet mitt fra Bodø går 07:15 den 5. august, det er siste gangen jeg er i Bodø på 10 måneder!



På lørdagen dro jeg til Siri i 6 tida. Det var kjempekoselig, og været ble til og med bra etterhvert! Tok såklart ingen bilder, men det var så absolutt en vellykket kveld uansett! Mamma var så søt at hun henta meg i 9 tida neste dag, sånn at jeg hadde tid til å dusje før vi kjørte til Ørnes. Hele bilturen til Ørnes sov jeg som en stein! Forresten så var jeg, Monika og Allan på Hunstadtoppen på lørdagen også!

Hele besøket på ørnes var jeg ganske så trøtt, så jeg spiste litt vaffel, snakka litt med kaninen også gikk jeg rett og la meg på en trampoline som var der. Sov helt til vi kjørte hjem igjen. Slaska og var ilamme Shar og Agnes. Vi skulle egentlig se film, men jeg sov som en stein.





Idag våkna jeg klokka halv 2, og har ikke gjort noe fornuftig utenom å spise middag.

EN TING TIL! Jeg fikk mail fra vertsfaren min, om at etter at vi har vært på ferie den uka i Myrtle Beach, så skal vi besøke mora hans, i Georgia, så da får jeg et lite innblikk i en amerikansk sørstat også! Faktisk var det 3 ting. Den andre tingen er at det første møtet som IC'en skal ha med alle utvekslingsstudentene og vertsfamiliene deres, skal være hos meg da. Altså i huset til Beth og Doug, og de planlegger å lage poolparty, så det blir DRITKULT! :D Den tredje tingen er: se hva som var i hagen vår igår:

5 kommentarer:

  1. Det gjør vondt langt inni hele meg og lese om andre utvekslingsstudenter som har kommet så langt i prosessen som deg, uæææ :)

    SV: Jeg tenker jeg blir med på Hawaii-turen. Rettere sagt må jeg. Det er en drøm jeg ikke kan la gå fra meg.

    Så heldig du er! For en grei områderepresentant :) Får håpe jeg kommer til nærheten av deg da, hihi.

    Høres deilig ut :)

    SvarSlett
  2. Marievic: Jaaa! Æ veit. Det blir forhåpentligvis dritbra: D

    Helle:
    Hehe, har bare hatt veldig flaks tror jeg, men du får nok familie snart du også!

    Hawaii har jeg også syykt lyst til å oppleve. Man får ikke sjansen så veldig ofte!

    Hehe;D Er faktisk 2 andre norske i området, så kan jo faktisk hende;D

    SvarSlett
  3. sv: Jeg skrev tidligere at jeg håpet avreisen min skulle være 5. august, men jeg var ikke så heldig. Jeg må vente to uker til, jeg drar ikke før 19 :(
    Hvor i West Virginia skal du bo? :)

    SvarSlett
  4. Med en gang tenkte jeg vi kanskje hadde samme IC, men da jeg søkte på Moundsville så det ut til at det kanskje er litt for langt unna der jeg skal, nemlig Dillonvale :)
    Jeg misunner deg som får dra 5. august, det skulle veldig gjerne jeg også ha gjort!

    SvarSlett