tirsdag 21. juli 2009

2 uker + 5 minutter

21. juli 2009

Idag har jeg rett og slett ikke gjort noen verdens ting! Våkna, gikk ned, sola meg. Klokken 3 gikk jeg til Rebecca og kopierte og skreiv ut de siste ambassadearkene, for jeg fant plutselig ut at jeg hadde det forbanna travelt med de arkene. Det er nemlig 10 virkedager idag til den 5 august, og da burde jeg jo helst ha motatt det visumet allerede. Så er litt stressa, men satser på at det går bra, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør.

Resten av dagen har jeg rett og slett ikek gjort noen verdens ting. Lest i bok, spist karameller, sittet i senga og hørt på musikk, spist middag, og bare sett meg rundt i rommet, og tenkt på hva jeg skal pakke og ikke. Egenlig skulle jeg rydde, men det har jeg skullet i rimelig mange dager nå. Men snart må det skje, for jeg skal pakke, og jeg skal dra fra rommet mitt i eksemplarisk tilstand, sånn at det blir koselig å komme hjem igjen, og det første jeg ser ikke er en muggen epleskrott under senga eller noe. æsj.

Nå er klokka over midtnatt, som vil si at det er 2 uker igjen til jeg drar. Herregud. 2 uker. Det går fort det, og enda har jeg massevis av folk å si hadet til, ting å gjøre, for ikke å snakke om den berømte pakkinga da. Huff. Og ryddinga.

Siden klokka som sagt er over 12, og det bokstavelig talt er 22. juli nå, har faktisk vertsfaren min, Doug, bursdag. Så gratulerer så mye med dagen:D



En siste liten ting er at jeg skal til New York City! i november da, men uansett! Det blir så sinnsykt bra at herreguuuud!

2 kommentarer:

  1. hehe, ja, det hadde vært det, men min heter John Carlier eller noe, så :P
    Jeg leste du skulle være med på ferie en tur, heldig! Familien min ville at jeg skulle komme så tidlig som mulig, for de ville gjerne ha med meg på ferie også, men det ble ikke noe av.. :( Også får jeg bare fire dager hos familien før skolen starter..

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som skal til New York :D

    SV: Takk :)

    SvarSlett