lørdag 25. juli 2009

Long time, no blog

25. juli 2009

Heisann:) Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, men kan jo begynne med

Torsdag
Jeg våknet ganske tidlig og hadde god tid (halv 12). Klokken 10 over 1 ca kom jeg hastende bort på Fellini, der jeg møtte Anders, Espen, Magnus, og etterhvert Martin. Vi kjøpe, som alltid, fantastisk god mat, og det var kjempekoselig. Samtalen gikk lett, og det var faktisk ikke jeg som snakka, hm. Jaja, maten var iallefall dritgod, og det var som vanlig valuta for pengene!

Tok bussen til byen og der var jeg på en rask runde i butikkene, og rakk å kjøpe meg en lilla genser, som faktisk er ganske så fin.

Legg forresten merke til den fantastiske saue-duken min! Den er søt, kjøpt i Sverige.

Møtte Siri, og vi gikk strake veien til Kafé Kafka, hvor kakao med krem ble fortært. Nam! Vi snakket om alt og ingenting, og etterpå gikk vi på moloen og satte oss. Kjempekoselig! Etterhvert ble det litt kjølig på moloen, så vi gikk tilbake til byen, der butikkene (og varene i butikkene) ble nøye vurdert.


Da jeg kom hjem var jeg låst ute og de luringen som hadde låst meg ute var på Fauske, det måtte flere rimelig illsinte telefoner til, før de i det hele og store vurderte å dra der fra. Men tilslutt ble det låst opp. Jeg og Shar gikk ned på butikken, hvor vi møtte Karina og Martine. Vi dro til dem og spiste vafler, sjokolade, godis, milkshake og is. Flott.

Fredag

Gjorde egentlig generelt veldig lite på fredag. De to hoved-tingene som jeg gjorde var at jeg så gjennom skoene mine, og prøvde å finne ut hvilke jeg skal ha med, noe jeg i etterkant ser at var dumt, med tanke på at jeg burde tatt klærne først, og skoene etterpå, menmen. Har alle skoene mine i en søppelsekk, siden ingen vil gi meg en skohylle.. For tiden inneholder søppelsekken 25 par "unødvendige sko". Dvs ikke joggesko, tøfler, skisko, støvler, sandaler, eller de skoene som står nede i gangen.



Hm, ja. Så vet alle at jeg har skoene mine i en søppelsekk.. Tror jeg fant ut hvilke sko jeg skal ha med, men tror jeg må snakke litt med både mamma og Thea.

Etter at jeg hadde ordnet skoene mine fram og tilbake bestemte jeg meg for å sette et litt personlig preg på kofferten (min), egentlig er det familien sin, men jeg ville ha litt klistremerker på den, så nå er den full av Ole Brumm-klistremerker. Yeah. Det er kult det.

Senere på dagen la jeg fram litt klær, skrev litt lister, vurderte litt fram og tilbake, tenkte litt og kom fram til endel klær som skal være med, og endel klær som kanskje skal være med, og noen klær som ikke skal være med.


Litt kaos, ellers bra.

På kvelden gikk jeg og Agnes tur forresten. Det var kjempekoselig, men litt kaldt. Vi satt utenfor Mørkvedmarka en stund også, Karina kom også da!

Lørdag

Idag har jeg ikke gjort noen ting, sosa rundt, lest bok, sovet, vasket klær, sortert klær etter om de skal eller ikke skal i kofferten, baket boller, laget massevis av rot, slasket og ja, brukt opp enda en dag av ferien på sus og dus; men har faktisk ikke følt meg helt i slaget idag, så kanskje greit å ta det litt med ro. Har forresten sendt mail til vertsforeldrene mine idag:) Gleder meg så utrolig til å møte de, de virker SÅ koselige:D


(Tror jeg hadde feber, reisefeber kanskje? ) Holdt på å fryse ihjel, så måtte ta ull-fotposen som jeg har laget helt selvxD Den går opp til hoftene ca, og det er varierende kvalitet, men den funker som bare det, noen ullpledd over der igjen, og man får varmen i seg med en gang! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar