onsdag 22. juli 2009

fjorten, tallet er fjorten

22. juli 2009

Idag har mamma og pappa vært gift i 20 år. 20 ÅR. OMG! Det er lenge det. Må si jeg er rimelig imponert over dem begge to, for vet jammen ikke om jeg hadde klart 20 frivllige år med noen av dem jeg altså, ikke ta det ille opp, men jeg er sannsynligvis av den typen som blir en gammel dame med mange katter som dør alene og i ensomhet (spesielt siden jeg er allergisk mot katter)..



Andre begivenheter for idag er at vertsfaren min, Doug, har bursdag idag, så gratulerer med dagen (happy birthday) til deg Doug!



I annledning dagen hadde vi dessert idag, og det var fruktsalat med vaniljesaus OG krem. Kaloribombe på gang? Jaja, er jo bare bryllupsdag og bursdag engang i året, som de sier. Mamma kjøpte blomster til pappa ( her i bakventland osv), de var skikkelig fine, men det vakke noe lukt av de..





Har glemt å skrive noe som helst om grillinga hos kawr på mandag. Karoline tok det fantastiske initiativet til å lage grillings hos seg selv, så det var mais, kylling, burger og pølse på gang der ja. Kjempekoselig, med god mat og flotte folk! Etterhvert ble det rimelig kjølig ute på altanen, så vi satte oss inne for å se Mannen som elsket Yngve. Jeg har forsåvidt enda ikke lest boka /bøkene. Hm. Kanskje jeg skal ta de med til USA? Kjøpe de og ta de med.


Agnes, ka e d?

HIT skal jeg om 2 uker. Så vet dere det!

10 kommentarer:

  1. Hallo :) Skal du på camp i New York?
    jeg reiser også med aspect og reiser 5 august:)
    Marte

    SvarSlett
  2. hei :)
    Mitt fly går 11.50. du er heldig som ikke har mellomlandinger. det er sikkert stress... :P

    SvarSlett
  3. Hei! :) Så at du ville linke meg. Det er det bare å gjøre! beklager sent svar :)

    SvarSlett
  4. Hei Marte:)

    Jeg skal ikke på camp i New York, men skal til New York i november da. Nårtid går flyet ditt? Mitt går 11:25.

    SvarSlett
  5. åå ja Okei :)
    Jeg har ikke fått billeten min ennå, så veit ikke når kl jeg reiser.. men skal si fra når jeg veit det:)
    Marte

    SvarSlett
  6. Hei Marte:)

    Hvis du reiser med Aspect kan det jo godt hende vi tar samme fly! Som sagt gåt mitt fly 11:25, du må si ifra når du vet nårtid ditt fly går, kanskje vi skal på det samme flyet!
    June

    SvarSlett
  7. Hallo :) fikk billeten i dag og flyet mitt går også 11:25 :)
    Marte!

    SvarSlett
  8. Hei Marte!

    Da tar vi samme fly, så gøy! Bor du i nærheten av Oslo, eller må du ta fly for å komme deg til Gardermoen?

    June

    SvarSlett
  9. Heei igjen!
    Jeg bor i nærheten av oslo, så jeg trenger ikke ta noe fly før gardermoen:)
    Du da ?

    Marte

    SvarSlett
  10. Marte: Jeg bor i Bodø, så må dra herfra den 4. august sånn at jeg er sikker på at jeg rekker flyet (sover på hotell siste natta).. Gruer meg litt til det, tror ikke det blir så veldig gøy å være helt alene det siste halve døgnet;o

    SvarSlett