lørdag 20. juni 2009

Øy

20 juni 2009

I det siste har det ikke vær så veldig mye blogging. Det er to grunner til det. Den første er at jeg ikke har hatt noe jeg ville blogge om, fordi alt har bare vært masse dritt og den andre grunnen er at jeg har hatt ( og har enda ) veldig dårlig nett-tilgang(henger sammen med grunn 1).

Gidder ikke si så veldig mye mer om de siste dagene enn at jeg måtte være med til Kjerringøy, til tross for at jeg hadde sagt klart ifra om at jeg hadde andre planer denne helga, men neida. Så tusen takk for det! Dermed gikk jeg glipp av venne/klassetur til Straumen (okei, det hørtes ikke så veldig gøy ut, men jeg kan nesten si at jeg vet de som var der hadde det gøy). Og den andre tingen jeg gikk glipp av er bursdagen til Marion, som feires i dette øyeblikket.

Her på øya har jeg ikke gjort noe særlig mye annet enn å bære planker ned i fjæra, spise, sove i verdens værste knirkeseng oog øvelseskjøre. Den knirker bare man puster, og det er jo allmen kunskap at man må puste en gang iblant.Og ta bilder, og klage på at jeg vil hjem, noe jeg vil, og sutre og klage og syte, fordi jeg vil hjem, og mase. Og mase enda litt mer. Og ha lyst på møsbrømlefse. Og krangle. Så vet alle sammen det. Veldig koselig tur med andre ord, virkelig idyllisk.

Dette er blomster fra kirsebærtreet som mormor har i hagen sin. Det kommer sannsynligvis mange kirsebær i år, men jeg er ikke hjemme når de er modne...






Nå har vi nettopp spist grillmat, utenom at grillen ikke funka, så vi måtte "grille" i komfyren. Jau. Er kaldt ute på kveldene. Snart skal jeg og pappa ut å øvelseskjøre, og jeg skal spise masse godteri, og synes veldig synd på meg selv. Det er forresten bare 10 dager til jeg (og forhåpentligvis mamma) drar til Oslo for å få visum til meg, 11 dager til jeg drar til Kypros med E.T og 46 dager til jeg setter meg på flyet over dammen.

7 kommentarer:

  1. Stakkars june ;( kom deg hjem! =)

    SvarSlett
  2. sv. Er faktisk ikke helt sikker, kan si ifra når jeg vet det :)

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke fått noe eksakt dato enda, men sannsynligvis 1. vis jeg skal til new york (med Speak) vis ikke reiser jeg den 8 august, får jeg må være der før den 10 vertfall. når reiser du? :)

    SvarSlett
  4. Skal du på forbredelses kurs/camp? (:

    SvarSlett
  5. Rettelse: Rødås, ikke Straumen. Dog er Straumen i umiddelbar nærhet. Og ja, du skulle ha vært dær og hatt det artig ilamme oss

    SvarSlett
  6. Jaja, ingen har hørt om Straumen, og da har de iallefall ikke hørt om Rødås, Espen. Og ja, jeg er helt enig i at jeg virkelig skulle vært med.

    June

    SvarSlett