søndag 21. juni 2009

Hjemme :)))

21. juni 2009
Endelig hjemme!

Igår var jeg og pappa som sagt å øvelseskjørte, og det gikk faktisk veldig bra:) Noe av grunnen kan være at vi kjørte med automat gir da. Menmen, da vi kom hjem fra kjøreturen, spiste jeg potetgull, og satt på msn og snakka med E.T. Vi gleder oss veeeldig til å dra til Kypros nå:D Det kommer til å bli så bra!

Det jeg har gjort idag er å sove, være på besøk hos mormor og dra hjem! Her hjemme har jeg stressa rundt som bare det, og snakka med vertsfamilien på Skype. Var veldig nervøs, men de virker såå koselige, kan nesten ikke vente på å dra dit, selvom det kommer til å bli kjempeskummelt også. Men familien virker så koselig! Idag er det 45 dager til jeg drar.

Jea, nå er alt bra igjen, jeg er hjemme, ferien er her og Kyprosturen nærmer seg! Idag har jeg planer om å spise spagetti og kjøttdeig, være sammen med Thea og dra innom Ida. Og begynne å tenkte litt mer på Kypros-pakking:)


Forresten, gratulerer med dagen Oda:)

5 kommentarer:

  1. Jeg skal kl 9.30.. :-)
    Men det sies jo at det tar lang tid å kåmme inn.. :-( Gruer meg :-/

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Er det greit for deg at eg linker deg på bloggen min? eg og skal reise til USA til hausten, og eg skal bu i Spring Lake i Michigan.
    kas selskap reiser du med? Eg reiser med Explorius..;)

    SvarSlett
  3. Sv: Tror det er rundt 2000 elever på skolen min :) det var rundt 550 elever som vae seniors dette året samt min vertsbror :)

    SvarSlett
  4. Automatgir er juks, det vet du

    SvarSlett
  5. Tull og tøys, automatgir er med på å øke sjansen for å komme fra bilkjøring i live, værtfall i mitt tilfelle.

    SvarSlett