torsdag 18. juni 2009

Avskjed

18. juni 2009

Igår hadde jeg og Cecilie avskjedsfesten vår. Det var kjempekoselig! Var massevis av grilling, godterispising, druespising, snakking, volleyballspilling og fotografering! Ble tatt mange både bra og mindre bra bilder, høhø.

























Skumle greier altså!


Idag hadde vi utdeling av karakterer på skola. Jeg og Marie hadde laget kake, men Marie glemte sin hjemme, så vi spiste sjokoladekake: ) Var veldig koselig å sitte å slappe av på skola, ikke ha noen timer å gå til, og at hvis jeg ville kunne jeg bare dratt hjeeeem og tatt sommerferie: )


Er ganske fornøyd med karakterene, de er bedre enn forrige termin iallefall, men det kunne sikkert vært bedre på flere punkter. Menmen, sånn er livet. Fikk 4,8 i snitt, det er ikke et dårlig snitt til å være vgs, men vet at det kunne vært enda bedre, men for all del; er fornøyd med de karakterene jeg har fått!

5 kommentarer:

  1. _nydelig_ rompe æ har <3

    -s

    SvarSlett
  2. seff shar ! kun d bæste e godt nok. må si grill-talenten kommer bra fram på bildet: )

    -DJUN

    SvarSlett
  3. herlig, jeg reiser med speak og har fått familie :D

    SvarSlett
  4. Hei: ) Greit om jeg linker deg? Driiitkult å komme til Hawaii da: )

    June

    SvarSlett
  5. SVAR: Ja jeg har fått familie, i South Bend Indiana :-) det står mer om familien på bloggen min. er veldig fornøyd så langt :-)

    har du fått noen da?

    SvarSlett