tirsdag 23. juni 2009

tjuetredje juni

23. juni 2009

Heisann:)

Etter en natt med søvn ser verden betraktelig lysere ut med tanke på visum. Men det er enda ikke helt ute av hodet. Det er det ikke før visumet er trygt planta i hånda mi, sammen med passet mitt. Menmen, er jo enda en uke til:)

Idag ble jeg vekt litt før 10 av mamma. Satt på med henne til byen. I byen var vi å klaga på telefonen min, den er helt i sin egen verden. Fikk tidenes lånetelefon. Godt gjort at den ikke trenger sveiv for å slå seg på..


I byen møtte jeg Marie! Vi gikk rundt på butikker, prøvde kjoler, sko og smykker, og lepestift. Var veldig koselig! Marie drar nemlig til Oslo imorra, og etter det skal hun til Spania, så får ikke sett henne på lenge;o Kjøpte solbrille-etui.

Resten av dagen har for det meste gått med på slasking og chilling. Akkurat nå for eksempel, sitter jeg i stua, godt inntulla i et ullpledd, med potetgull og saft! Nom

På USA fronten skjer det ikke så veldig mye. Men idag fikk jeg mail fra min International Coordinator, med informasjon om å være utvekslingsstudent og litt forskjellig. Hun hadde også skrevet en liste over de forskjellige studentene hun skunne være sånn International Coordinator for. De forskjellige representerte landene i gruppa vår er Thailand, Norge, Tyskland, Brasil, Colombia og Spania. De jeg har snakket med av de forskjellige ( vi er tilsammen 9 stk) virker kjempekoselige!

Teller ned dagene til jeg skal dra, og for tiden er det 43 dager igjen. Og denne tiden kommer til å gå så fort. Om 1 uke er det Oslo, om 8 dager er det Kypros i 1 uke, og når jeg kommer hjem har kalenderen allerede kommet til 9. juli. Gleder meg vilt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar