onsdag 24. juni 2009

1 uke !

24. juni 2009

Jaa, nå sitter jeg her med saft og brødskiver med salami. Har det egentlig ganske så bra:) Har som dere kanskje ser fått ny header til bloggen min, så tusen takk til Ida for hjelpen. Hadde nok ikke klart det alene nei. Høhø xD. Har også fått skrevet ut diverste visumpapirer, så er litt mer rolig angående det, men har ikke flybillettene enda da, såe.. Men forhåpentligvis kommer det iboks imorgen.

Nå er det 1 uke igjen til jeg og E.T setter oss på flyet til Kypros, og jeg kan seriøst ikke vente! Gleder meg som en tulling! Det kommer til å bli SÅ bra at åhh. Har lyst til å bare springe opp å pakke kofferten å dra avgårde til flyplassen med en gang. Men nå er det ikke lenge igjen.

Idag sto jeg opp tidlig for å dra til byen. Var på kontorene til Røde Kors og snakka med Elisabeth og ei jente som ville være flyktningeguide:) Var veldig koselig, og vi snakka masse. Tok bussen hjem, og gikk rett på altanen og la meg for de neste timene. Er så forbanna kjedelig å sole seg. Jeg blir bare varm og lei, ikke brun i det hele tatt. Skikkelig urettferdig. Noen må ligge i sola til de gror fast på altanen, mens andre bare trenger å snakke om sol så har de fått både skille og den rette sommer-look'en. Resten av dagen har jeg i bunn og grunn bare slaska og stressa med visumpapirer i store mengder. Nå er det ikke lenge til ambassadebesøket, og jeg har enda et hav av papirer, bekreftelser, flybilletter, passbilder og det meste å fikse.

Har snakka med flere av utvekslingsstudene i gruppa mi nå, alle virker veldig koselig. Nå er det ikke lenge igjen til jeg drar, og jeg gleder meg stort!

2 kommentarer:

  1. Faan, æ elska den nye head'n din! June in West virigina! Du må skriv at vi driv med den Norske kvelden!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Ida skal ha æra for det da.. Blo0dy på nettby:)

    Æ har gjort det nu, men det kommer jo mer etterhvert om den da:)

    June

    SvarSlett