søndag 28. juni 2009

Pakking

28. juni 2009

Det er helt sinnsykt at det snart er juli. Bare tanken gir meg faktisk aldri så lite vondt i magen. Juli betyr at det snart er august, og august betyr at jeg snart forlater norsk jord i 10måneder. Det seriøst skremmer meg, men jeg gleder meg såpas mye at nedtellingen allerede har begynt. I skrivende stund er det nøyaktig 38 små, søte og forhåpentligvis varme dager igjen til jeg drar. Det er ikke lenge. Innen den tiden skal jeg pakke meg gal, dra en liten svipptur innom Kypros, slaske masse, sole meg masse, bade masse, spise masse is, ha det veldig koselig, være masse sammen med mine kjære venner og min kjære (!) familie. Tiden kommer til å gå så fort, at jeg bare VET at om 1 mnd så kommer jeg til å sitte her, og jeg kommer til å skrive "hvor ble tiden av? jeg satt nettopp her å stressa for om jeg skulle ta med 7 eller 8 topper til Kypros?!" (det ble sannsynligvis 8, kan jeg bare si på forskudd... )

Gårdagen ble brukt til 1 ting, og denne tingen var soling, jeg lå grilla meg i flere timer, og denne grillinga ga ENDELIG resultater. Nå har jeg fått et håndfast bevis her, nemlig et skille. Og i tillegg en lettere solbrent rygg/rumpe. Menmen.. Fikk farge iallefall, det jeg ville. Siden kameraet "mitt" (det er forstatt Andreas sitt) befinner seg på øya, har jeg ikke noe bilde å vise av mitt fantastiske skille, men dere får bare tro meg uansett!

På kvelden var jeg en tur innom Karoline, og etter det var Thea og Marion en lang tur innom meg. Vi spiste masse sjokolade, potetgull, godis og andre bra saker.. Snakken gikk lett om både gutter, skjegg (?), syden, penger, jobbing og det meste. Koselig! Det siste jeg vet fra kvelden er at Thea og Marion putrer seg avgårde på scooteren til Marion i 20 km/t. Etter det fikk jeg et lite livstegn fra Thea om at hun var i live og trygt inne i huset sitt, så var det på hodet og rævva i seng.

Sto opp i 10-tida idag. Et deprimerende syn møtte meg, nemlig overskyet og kaldt vær. Men det var kanskje like greit, for nå har jeg muligens fått pakket nesten ferdig, håper det iallefall! Har såklart halvparten av lista igjen, men det er ting som " mobil, mascara, tannbrøste, hårkliper" ogsånt, som enten ikke kan pakkes, eller som uansett ikke tar særlig med plass. Og jeg har hele morradagen igjen til pakking. Idag skal jeg spise boller, potetgullrester, slaske, lese i Harry Potter bok nr 3. Skal lese ut serien før den 17 juli, for å friske opp historien litt før den 6 filmen kommer på kino, noe jeg forresten GLEDER meg veldig til!

Dere som reiser meg Aspect. Har dere fått en sekk med Aspect's logo på? Har dere tenkt til å reise med denne? Vet noen om vi må bruke den på reisen?

Nå skal jeg lage meg kakao, ta en bolle, finne fram ullpleddet og boka mi, også skal jeg sette meg godt til rette i sofaen min, og slappe heelt av, før jeg må stresse med rydding og pakking og siste liten-utfylling av skjemaer.

6 kommentarer:

  1. Jeg blir stressa av å lese at du drar snart, for det vil si at det er enda kortere tid til jeg drar ;o

    SvarSlett
  2. HahaxD Tror vi er 2 stk veldig stressa personer:p

    June

    SvarSlett
  3. Jepp xD
    Tro hvordan det vil være om en uke eller to? ;o

    SvarSlett
  4. Jeg reiser med speak og vi fikk beskjed om at bagen vi fikk (som forresten ikke er veldig fin) måtte brukes. Det var for at det skulle være lettere for dem som møtte oss på flyplassen å se hvem vi var, og for at andre studenter som også resier skulle se det ;)

    SvarSlett
  5. Du bør nok det ja ;) Jeg vet ikke enda når jeg reiser, hun i speak som ordner med det har vært borte og kommer tilbake igjen i morgen. så jeg får vel vite det snart. Hun sa det spørs litt på når skole har tryouts og litt div, men vi skal gjøre alt vi kan for at jeg får dratt da, for familien har ferieplaner med meg og sånt, så jeg håper jeg får vært med der :) jeg skal gi lyd i fra meg jeg, når jeg får vite noe ;)

    SvarSlett
  6. Jeg reiser med EF og vi fikk en stygg bag som alle helst måtte bruke på flyplassen slik at de lettere kunne gjenkjenne oss :)
    Bra blogg!!!

    SvarSlett