mandag 29. juni 2009

På reisefot

30. juni 2009

Dagen idag har blitt brukt til massevis av soling, slasking, og pakking. Har vært lettere stressa for denne pakkinga, og det til tross for at jeg skal være borte i 1 uke (+ 1 overnatting i Oslo da).

For øyeblikket er klokka 01:32, noe som egentlig er ganske seint, med tanke på at jeg skal stå opp ca klokken 05:15 imorgen/dag tidlig, for å pakke ned de siste småtingene, se over alle ambassadearkene, garantert stresse litt, gå litt i ring, bruke 10 min ekstra på noe som "går fort" (skjer alltid) og få i meg en ordentlig frokost. Magen min sier allerede egg eller brødskive med salami. Hm.

Nå er iallefall nesten alt pakket, og jeg har nervene under kontroll, arkene, passene, pengene, billettene, tingene; ja - rett og slett det meste under kontroll her, enn så lenge. Skal snart legge meg til å sove, har en følese av at jeg trenger en god blund på øyet nå. Har nemlig litt reisefeber tror jeg. Jaja, gleder meg iallefall som en gal, men er også litt nervøs for all ventinga og ambassaden, og varmesjokk eller noe i Oslo. Men har store planer om slasking i en park med jordbær.



Jaa, jeg vet at det er påskekrim, men må ha noe å lese på, men vurderer å legge den ut, og heller stappe med en ekstra Harry Potter bok, men får se. Skal jo kjøpe blad imorgen, og har hørt rykter om Se&Hør, og itillegg kan jeg jo alltids kjøpe meg en pocket bok av et eller annet slag på Kypros. Det finnes sikkert en engelsk pocketbok der?!
Imorgen på denne tiden sliter jeg sannsynligvis med å få sove, siden jeg sitter alene på et hotell ved Gardemoen, jeg skal til Kypros, jeg er veldig spent og litt stressa, og det er en dårlig kombinasjon når det kommer til meg. Men vi får håpe på at det går bra, men både dere (er det noen? ) som leser bloggen min, og vertsforeldrene mine, kan vente seg en halv roman hver for at tiden skal gå.. Også kan jeg jo se litt gjennom alle bildene jeg og mamma skal ta mens vi er i Oslo: ) Jess. Det var det. God natt, og ønsk June på reisefot en god tur da!

5 kommentarer:

  1. Hei!
    ja eg fekk vertsfamilie i februar, og eg har snakka masse med dei på email og videosamtale på skype. Dei er kjempegreie! Dei er ikkje ein vanlig A4 amerikansk familie trur eg, og det syns eg er litt spennande. Dei er jødiske, og har til sammen 4 døtre (berre ei bur heime). Ho som bur heime er 20 år og er psykisk utviklingshemma. (ikkje noke alvorleg, ho er berre litt yngre mentalt, og er rundt 11-12 år trur eg) Ho er kjempehyggelig.

    Først når eg fekk vite at eg skulle bu i Michigan blei eg litt deppa, fordi eg hadde håpt på å få bu ein litt meir "populær" og større plass, f.eks New York området, men no er eg kjempefornøgd. Spring Lake ligg ved Lake Michigan, og har ei av USA sine topp 5 strender :) Eg har blitt kjent med mange som skal gå på samme skule som meg, og alle er veldig opne.

    Og no har eg fått godkjent året mitt som vg2 media og kommunikasjon, så no ser alt lyst ut! :) Hehe...

    Har du hatt masse kontakt med din familie?

    SvarSlett
  2. Pakking e jo så kjedelig! ;p
    God tur :D <33

    SvarSlett
  3. God tur søta <3

    Du e gó hvis du les Harry Potter, påskekrim, pocketbok fra Kypros og se og hør når du e der nede :D
    Kos dæ :*

    SvarSlett
  4. Karoline: Tusen takk<3
    Linda: Så spennende! Det blir sikkert et fantastisk år! Jeg har også hatt endel kontakt med familien min ja, både mail, skype og brev faktisk;p
    Mareivic: hehe, jaa, og takk: )
    Thea: hehe, æ leste harry potter og se og hør da;p

    SvarSlett