fredag 26. juni 2009

hm

27. juni 2009

I går sto jeg opp tidlig for å sole meg. Satt på framsida av huset og leste Harry Potter. Da sola kom på baksida gikk jeg og la meg flat der, og ble liggende i kanskje 1-2 timer. Gikk meg en tur, men føler enda ikke at brunfargen har fått noe særlig fart på seg. Neste steg i prosjektet mitt om å bli brun må vel være å sole seg på aluminiumsfolie... Hm, lurer på om det fungerer:p

Var en tur i byen sammen med pappa, vi fiksa penger til Kyprosturen, så nå er så godt som alt i boks (utenom all bagagen, den ligger enda i skuffene sine og venter på å havne i kofferten). Da jeg kom hjem var det mer soling på gang. Og middag. Og solsolsol. Er et fantastisk deilig vær her i Bodø for tida, lurer bare på hvor lenge det varer, ikke at jeg bekymrer meg, siden JEG skal til Kypros!

Igår hadde forresten Marion bursdag, så jeg og Thea gikk en tur ned til henne, også ble vi sittende på altanen å skravle litt, sånn som de fleste jenter har en tendens til å gjøre. Da jeg hadde ruslet hjemover og kommet meg trygt ned forran pc'n igjen, oppdaget jeg og Thea at den greia der man setter inn en minnebrikke fra et kamera ikke ville fungere. Så det ble fult kaos her, pappa oppdaga massevis av feil og mangler med pc'en min, og det virket som at det var et under at hele greia ikke hadde gått i luften. Kanskje det er sant som de sier, at det man ikke vet har man ikke vondt av. Pc'n min begynte ikke å klikke før jeg spurte om hjelp siden den kamera-minnebrikk-mottakeren ikke ville fungere. Og når vi snakker om DEN, det er så syyykt typisk og irriterende at det er akkurat den delen på pc'n som ikke fungerer, med tanke på at pc'n skal være med til Kypros, og den delen som tydeligvis er ødelagt nå, var hovedgrunnen til at den skal være med. Grrrr!

Lagde forresten boller, skulle egentlig lage noe avansert, men ble bare vanlige boller. Men vanlige boller er også boller. Hvis noen lurer: kameradingsen på pc'n min er jo ødelagt, og kameraet "mitt" (lillebror sitt) er på Kjerringøy, så jeg måtte gravefram det urgamle kameraet til mamma og pappa, som sluker strøm. Fikk tatt 1 bilde, dette bildet ble lagt inn på pc'en til pappa og sendt derfra med eksklusiv mail til min pc. Så er ikke helt hjelpesløs, men det var snakk om 1 bilde, ikke 100990242. Typisk sier jeg bare!


Selvom de fleste har fått det med seg, kan jeg jo informere dere om at kongen innenfor pop, Michael Jackson, er død. Lurer på hva han døde av, men man trenger ikke ha så masse vett for å forstå at han kanskje ikke alltid har levd med den sunneste livsstilen i gata.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar