tirsdag 16. juni 2009

Kaos

16. juni 2009

Utpå ettermiddagen /kvelden igår dro jeg, Sharon og Thea ned til Karoline. Først satt vi inne på rommet til Karoline å leste Det Nye og Mag, mens vi sladra om både det ene og det andre. Etter en stund bestemte vi oss for å leie film, så det gjorde vi:) Vi leide filmen Catch&Release. I tillegg kjøpte vi gulrøtter, agurk, dip og fersk ananas, iste og pepsi max. Filmen var bra og maten god! Men har syykt vondt i munnen idag pga den ferske ananasen.. Har tatt på både lipsyl, aloe vera og alt mulig - men ingenting hjelper..



Sharon ville ikke være med på bildet. Legg forresten merke til hvor brune vi ser ut:)

Da jeg kom hjem starta jeg oppryddinga på rommet mitt, men ble ikke engang litt ferdig, kan forsikre dere om at det er noe som tar mer enn et par små timer. Idag da jeg våkna i kanskje halv 11 tida, sto jeg opp, og begynte med engang på ryddinga. Det er snakk om en hel dags arbeid iallefall, men har nå -endelig- blitt ferdig med rommet mitt, nå gjennstår bare loftstua.. Det jeg gjorde på rommet mitt samtidig som jeg ryddet og tørket støv osv, var at jeg sorterte bort endel ting som jeg føler at jeg begynner å bli "lei" av. Så nå har jeg gjort en ting som jeg aldri før har gjort. Jeg har latt alle de rosa tingene stå igjen, mens de grønne og blå tingene har havnet pent i en eske for seg (som sannsynligvis skal til den allerede overfylte garagen, eller kanskje Fretex?) Ble iallefall fornøyd med resultatet, derfor skal jeg være så spandabel at dere også skal få se hvordan rommet mitt ser ut (det er sannsynligvis like ille imorgen da, men lov å håpe).

Planen min er at det skal holde seg ca så ryddig som det er nå helt fram til jeg drar over dammen, og mens jeg er borte skal såklart rommet mitt stå urørt, med mindre noen såklart får et innfall av galskap og vasker på det... Skal virkelig prøve å gjøre en innsats for at jeg skal slippe å ta flere dager av sommerferien min til ryddedager.







2 kommentarer:

  1. Hei ! :)
    har jeg skjønt det riktig om du skal til moundsville i west virginia neste høst?
    Skal selv til et lite sted kalt friendly utenfor sistersville i WV, reiser også med aspect. På kartet så det hvertfall ut til å være relativt nært hverandre :P

    Julie
    Julie_ferstad@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Heisann:) Ja, jeg skal til Moundsville i West Virginia: ) Så spennende: )

    Jeg legger deg til på msn jeg, håper det er greit!

    June

    SvarSlett