mandag 15. juni 2009

Æ har det på feelingen

15 juni 2009

Litt generell informasjon: Idag er det 15 dager til jeg skal til Oslo å få meg visum. Andre som også skal 30. juni? Si ifra isåfall:) Det er da altså 16 dager til jeg skal til Kypros. Gleder meg veldig mye allerede:) Ellers er det 54 dager til jeg skal på ferie til Myrtle Beach med vertsfamilien min i USA. Det vil med andre ord si at om 54 dager er jeg i USA. Det er helt sinnsykt, blir varm og kald på en gang! Herreguud, tenk at lille jeg skal helt til USA?

Tiden går veldig fort. Sommerferien har allerede kommet, og den siste tiden her i Norge tror jeg kommer til å gå som et lite poff, så er tiden inne for å dra. Har enda ikke fått den eksakte reisedatoen, men venter veldig. Har forsåvidt heller ikke fått sevis ? papirene som jeg trenger for å få visum. Noen andre fra Aspect som ikke har fått disse enda?:) Andre som har begynt å tenke på gave til vertsfamilien sin?

Igår var som sagt jeg og Monika på Hunstadtoppen. Etter det var det bare slasking hjemme (og dårlig med rydding.. ) På kvelden sykla jeg sykkelen til Monika ned til henne, også så vi Madagaskar, og Poirot. Innimellom der ble det også litt tid til skravling, godterispising, og vi så også litt på et dyreprogram om tigere, leoparder, løver osv. Var veldig koselig! Gikk hjem:)



Idag våkna jeg i 10tida, og etter det satt jeg i senga med pc'en på fanget og bare slaska! Dro med meg Rebecca ut, vi gikk ned til Ola kiosken der jeg tok solarium. Føler at jeg faktisk fikk litt farge: ) Etter det var jeg og Thea å jogga oss en tur, eller, er kanskje å ta litt hardt i, jeg sprang etter Thea og holdte på å dø, mens Thea sprang avgårde som bare det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar