onsdag 17. juni 2009

Avreisedato !

17. juni 2009

Heeeiheeeihællååå!

Vet dere hva?! Idag fikk jeg mail om at jeg har fått reiserute og avreisedaoen min. Problemet var bare at denne mailen ikke kom fra Aspect, men derimot fra agnecyunknownblablabla så jeg skulle til å slette mailen da jeg begynte å tenke på at kanskje det kunne være nærmere info om avreisen min. Og det var det. Her er reiseruten min :

Bodø - Oslo (har ikke billett enda, men må sannsynligvis bestille fra sas, og ta et fly som går ca 07:15 fra Bodø. Så jeg tar en Alexander Rybak og sier at de som vil møte meg der for bare møte meg der. Må få understreke at flyet går 07:15, dvs, du må være der kanskje 06:30 eller noe hvis du skal få tatt et tårevått farvel med meg...
Oslo- Newark (flyturen tar svimlende 8t og 35 min. letter 11:25 fra gardemoen og lander 14:00 (lokal tid) på Newark, NOEN FLERE SOM DRAR SAMTIDIG? )
Newark- Pittsburgh (Denne flyturen tar bare 1 t og 52 min, med andre ord småting iforhold til den lange flyturen over dammen. Men en ting er sikkert. Disse 1 t og 52minuttene kommer til å være de beste og værste i mitt liv, det kjenner jeg på magefølelsen allerede. Jeg kommer til å være i opprør med meg selv, på randen av gråteanfall, men samtidig smørblid. )

Ja, da vet dere det. Da jeg skjønte hva mailen handla om ble jeg helt i ekstase, sprang rundt som en gærning i huset, og gjorde pusteøvelser.

Så over til mitt interessante liv. Igår var jeg og Thea å gikk en liten tur. Da oppdaget jeg plutselig at den ene skoen min var totalt ødelagt under. Ble rimelig irritert, siden det er litt over 1 mnd siden jeg kjøpte de, og har nesten ikke brukt de. Jaja, sånn er det. På kvelden så jeg, Thea, Ida, Marie, Sharon, Marion og Soiny frustrerte fruer og privat praksis hos Thea. Fult hus kan man si: )

Idag sto jeg opp litt over 9, stressa rundt før jeg og mamma kjørte til sykehuset. Her var jeg om mamma på kontroll med dusteøyet mitt, men nå er det heldigvis nesten bra, og jeg må bruke gelé på øyet for at det ikke skal tørke ut.... nam.

Etter sykehuset var jeg og bytta skoene mine, men såklart hadde de ikke de samme skoene i min størrelse, så jeg kjøpte et par småsko (ballerinasko) og fikk en tilgodelapp på 100 kr til overs. Fornøyd med det ja: ) Skoene er helt enkle og kjempesøte.



Etter hele skohistorien dro jeg og Marie å leverte en søknad om sommerjobb. Etter det dro vi hjem til meg og lagde sjokoladekake og gulrotkake. Skal ha de med på skolen imorgen. Samtidig ble jeg spurt om jeg var interessert i en annen jobb. Så nå kan det faktisk hende at jeg får noen timer jobb i løpet av sommeren, men gidder ikke fortelle noe mer om det før jeg faktisk vet noe: )

Men nå er det klart for avskjedsfest i Breivika, for meg og Cecilie. Kommer mer om det senere: )

16 kommentarer:

  1. Velkommen etter med Rybak-kommentaren haha og gratulerer med reiseinfo!

    SvarSlett
  2. Vi skal dra samtidlig :- D
    Så herlig å få vite at noen andre skal samtidlig som meg! Var redd jeg skulle dra helt alene ;-o

    SvarSlett
  3. Elisabeth: Har jo ikke kunnet si den før nå, siden jeg ikke har fått den endelige datoen før idag: ) Men har fått med meg at endel andre også har dratt den samme spøken før meg;p

    Thuva: Skal du også med flyet fra Oslo til Newark klokken 11:25 eller noe sånt? Hadde vært dritbra om vi reiser sammen, ville vært så skummelt / kjedelig å reise helt alene: )

    June

    SvarSlett
  4. Jaa, fra gardemoen 1125! :-)
    Synes det var litt rart at det gikk et fly fra oslo rett til newark, siden de andre jeg har sett skal mellomlande..

    Thuva

    SvarSlett
  5. Åh, det blir jo kjempebra da:D Vet du om noen flere som også skal med det samme flyet?

    Ja, trodde ikke det gikk direktefly fra Oslo, men klager egentlig ikke på det da: ) Hadde jo lett blitt kjempemange timer ekstra med mellomlanding på en stor flyplass et eller annet sted: )

    June : )

    SvarSlett
  6. Hei:) Jeg har fått avreisedato 29.juli til Newark. Hvilken dato reiser du? :)

    SvarSlett
  7. Hei Anonym: )

    Jeg reiser ikke før den 5 august.

    June

    SvarSlett
  8. Vet ikke av noen flere nei, gjør du? :D

    Nei, klager overhode ikke. Godt å slippe å mellomlande overalt! Det er ikke så lenge til vi drar nå da :D:D

    Thuva

    SvarSlett
  9. Hei! Jeg fikk en mail ang reiserute fra agencyblabla greier, men skjønte det ikke. Måtte jo gå inn på en link også skrive inn passord ellerno? Hvordan fikk du fram ruta?

    SvarSlett
  10. Thuva: Nei, vet heller ikke om noen flere: ) Men kan jeg på msn-adressen din?:)

    Helen: Jeg trykte bare på den øverste linken, så kom reiseruta rett opp. Nårtid reiser du da?:D

    June

    SvarSlett