søndag 14. juni 2009

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær

14. juni 2009

... men en gapahuk hjelper på! Men kan jo begynne på begynnelsen, altså på lørdag formiddag. For da bestemte jeg meg nemlig for å besøke Thea i stallen, så jeg sykla hele veien til stallen for å se på hestene og Thea osv. Så på føllet, som ikke var så veldig lite lengre ( jeg synes det) men den var fortsatt veldig søt da. Tok bilder av føllet, men alle bildene er så uklare for den store mammahesten var også der, så jeg var litt skjelven og bildene ble rett og slett ikke særlig bra'. Sykla hjem igjen også, følte meg rimelig sprek ja!

På kvelden var det klart for 92-grill. Været var ikke det beste, så var ikke særlig mange folk der heller, men det var veldig koselig, og det var høy grill og kosefaktor. Pølse, burger, potetgull, druer, melon og kebab fra Fellini ble spist med stor iver og glede! Vil si at det var en fantastisk bra kveld, selvom det godt kunne vært litt mer folk og litt mindre regn.. Menmen, fikk iallefall brukt både støvlene og regnklærne:)











Jeg overnattet hos Thea, og da vi kom hjem til henne bestemte vi oss for å lage litt nattmat. Det ble da burger, og vi følte oss veldig sunne, da vi etter en hel kveld med pølse, potetgull og brus, spiste burger og drakk pepsi max. Må virkelig si det er et flott eksempel på dagens ungdom!





Idag våkna jeg litt før 12 hos Thea, det som vekte meg var faktisk snorkinga til Buster, katta til Thea, som forresten har bursdag idag;) Spiste frokost før jeg surra meg hjem. Klokka 1 møtte jeg på Monika, og vi gikk oss en tur opp på Hunstadtoppen. Og nå har jeg store planer om å rydde på rommet, og kanskje til og med begynne å tenke litt på hva jeg skal pakke med meg til Kypros, og hva jeg skal pakke, eventuelt ikke pakke, til USA:)

2 kommentarer: