tirsdag 5. mai 2009

Under 3 mnd

5. mai 2009

Nok en dag med skole er over. Tiden mot sommerferien går så fort som fy! Ikke at jeg klager. Faktisk så er det bare 29 skoledager, eller 44 vanlige dager til sommerferien definitivt er et faktum. Men før vi kommer så langt er det mye som skal gjøres. For å si det sånn: idag veide skolesekken min ikke mindre enn 12 kg da jeg kom hjem. Det er faktisk ganske mye. Og det tallet sier vel kanskje sitt om hvor mye vi har å gjør for tida. Neste uke blir en uhyggelig uke. Blir stressa ved tanken på neste uke. Men har bestemt meg for å ta en ting av gangen, hvis ikke kommer hodet mitt til å gå i surr, og ingenting kommer til å bli gjort. Det er forresten 55 dager til jeg reiser til Kypros sammen med E.T=)

Det er nå under 3 måneder til jeg setter meg på flyet over dammen. Inatt fikk jeg faktisk ikke sove. Tror faktisk at det gikk sånn halvveis opp for meg at jeg skal til USA ALENE. Det er så skummelt at jeg seriøst føler at jeg kan pisse på meg. Lille jeg, frøken bortskjemtdrittunge nr 1, skal alene ut i den store, farlige verden, og den er til og med på engelsk. Forhåpentligvis går det bedre enn nattens magefølelser. Hadde mest lyst å bare springe å legge meg sammen med mamma og pappa å gråte litt over hvor skummelt det plutselig ble. Men det blir bra. Gleder meg sykt! Har begynt å lese litt mer om fagene, og jeg gleder meg seriøst. Men noen ganger får jeg bare kalde føtter. Men det blir så bra at jeg har ikke ord. Og det er garantert sunt for meg, kanskje ikke med tanke på kostholdet, men sånn utenom det liksom.

Nååå skal jeg lese naturfag og matematikk, og ikveld blir det Frustrerte Fruer og Privat Praksis. Har forresten gått tur med Rebecca idag også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar