onsdag 6. mai 2009

Irritasjon

6. mai 2009
Tiden flyr avsted! Desverre betyr det at neste uke bare kommer nærmere og nærmere. Kjenner seriøst at stressnivået begynner å slite meg ut - allerede. Neste uka kommer til å bli uka med stor U. Og det er definitivt ikke positivt. Bare prøver og stress. Og i tillegg - forrige uke sa gymlæreren min at vi skulle ha prøve om Utholdenhet og Innebandy. Så derfor har jeg skrevet notater om det, og jobba skikkelig med det. Og idag fikk jeg vite at neidaaaa, vi skal ha om Kroppsbruk, Bevegelighet og Utholdenhet. Blir så irritert ! Kunne ikke bare det blitt sagt med engang da, når jeg til og med spurte?!
Når jeg først er i sutrehjørnet: har så syyykt vondt ihodet, og føles som at jeg har feber eller noe, akkuat det jeg trenger nå. Et par dager der jeg er syk, bare sånn for å være sikker på at alt går til faen.

Ellers kidnappa Siri genseren min idag, sånn at hun kunne henge den opp i flaggstanga utenfor skola. høhø.

Har snakka pittelitt med en rådgiver på John Marshall, og hun lurer på hvordan fag osv jeg skal ta mens jeg er der, så da tenkte jeg at jeg skulle finne læreplanene for de fagene jeg er interessert i, men såklart hadde de ikke lærerplanen (på engelsk) for de 2 fagene jeg er mest interessert i å ta, så det er jo -typisk-. Blir så siiint for tida. Tror jeg skal lese litt mer om kromosomer og andre svirrevipper, eller kanskje gå å legge meg.



Her er forresten et kart der man ser hvor staten West Virginia er i USA.

6 kommentarer:

  1. http://udir.no/Artikler/_Lareplaner/_english/Programmes-for-general-studies/

    der er læreplanene på engelsk, bare velg om du skal ha sammfunnsfag eller realfag ;)

    SvarSlett
  2. Hei Cecilie! Vet at læreplanene ligger der, men "reiseliv og språk" og "sosiologi og sosialantropologi" ligger ikke på engelsk, fordi de er ikke skrevet på engelsk enda: )

    June

    SvarSlett
  3. Jeg fant sosiologi ;p

    SvarSlett
  4. Gidder du å sende meg en link? Fordi rådgiveren på skola har sagt at de ikke er laget på engelsk enda.. Men hvis du fant det så har han jo tydeligvis feil.

    SvarSlett
  5. http://udir.no/Artikler/_Lareplaner/_english/Programmes-for-general-studies/Languages-Social-Sciences-and-Economics-Studies-/

    Så er det den som heter politics, the individual and society ;)
    Den ligger inni den læreplanen, hvis du leser lengre ned på den kommer du til sociology ;p

    SvarSlett
  6. Mulig jeg er blind, men på min pc står det iallefall ikke : s

    SvarSlett