torsdag 7. mai 2009

somr&sol

7. mai 2009

Idag hadde jeg verdens teiteste sko på meg. Fikk gnagsår bigtime. Vi hadde såklart søppel-plukking idag, så fikk jo gått ekstra mye i skoene, for å virkelig utvikle gnagsårene..
Vet, veldig deilig! Har forresten strømpebukse på meg her da, og -beklager- om jeg nettopp ga noen mareritt, er ikke så ille som det ser ut.

Etter at vi hadde plukka søppel idag fikk vi is av lærerne. Yummi! Var sykt deilig vær, skola var ferdig, og vi satt ute i sola å spiste is. Sånt liker man!
Da jeg kom hjem solte jeg meg på altanen. Sykt varmt og deilig! Blir ikke brun da, men føler i det minste at jeg gjør en innsats når jeg er ute i sola: ) Som alltid kom katten, og vi gikk litt tur rundt huset sammen. Har jeg ikke fine tær? ><
Katten og jeg fant hvitveis, som vi tok bilde av. Hvitveis minner meg så sinnsykt om sommer - og jeg liiiiiker det! For hver dag kommer sommer'n nærmere og nærmere, og det blir så sinnsykt bra!

Jeg og katten er blitt gode venner, og vi tok derfor et lite vennskapsbilde: Vi ser begge litt bortkommede ut, men slapp av, vi er faktisk på altanen, så ingen skade skjedd:)

Fikk is av pappa, så måtte såklart ta bilde av det også:


Og nå skal jeg nerde naturfag og matte!

6 kommentarer:

  1. den katta e KILLER vænn til han Marco!

    SvarSlett
  2. Bloggen din gir mæ sommerstemning! <3 Kan ikke husk at æ hadde så fint vær i går ; s

    SvarSlett
  3. Kanskje fordi at du hadde geografi da det fine været va: )

    SvarSlett
  4. Au det så ikke godt ut!

    SvarSlett
  5. Var ikke spesielt deilig heller, Anonym : )

    SvarSlett