lørdag 9. mai 2009

Bursdag

9 mai 2009


Gårdagen var nok en dag med skole, men nå er helga her! Var fint vær igår, så sola meg en times tid på altanen når jeg kom hjem, og etter det var det taco. Nom: ) Pynta meg og dro i bursdagen til Soiny. Tenk 17 år. Bare 1 år til den virkelig store dagen! Var kjempekoselig i bursdagen, og vi spiste kjempego' pizza, potetgull, godis og så tv, tok bilder, skravla og hadde det kos!
Meg, med de fine rosene til bursdagsbarnet!



Maylen, Skippo og Soiny (bursdagsbarnet).


Meg og Thea. Rawr!


Kommer kanskje fler bilder - Kristine hadde nemlig sitt kamera med også, og hun tok masse bilder!
Idag har jeg vært en tur i byen. Kjøpte meg nye, hvite tøysko faktisk. De er skikkelig søte, synes nå jeg da. Fra din sko- 199 kr: )

Ellers møtte jeg Monika idag, vi og ei til gikk å leita etter en kjole til Monika, men vi fant ingen: p Nå er jeg på vei i bursdagen til Karolinee, blir koselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar