onsdag 20. mai 2009

Overstått eksamen

20. mai 2009

Får vel begynne på begynnelsen da. Igår hadde vi forberedelsesdag til eksamen. Tilbrakte første halvdel av dagen på sykehuset, på øyeavdelinga. Har herved et såt på hornhinna, det gjør at øyet mitt er -veldig- sensitivt for lys, og jeg må bruke øyedråper og salve og alt mulig rart i 2 uker, og da skal jeg på kontroll for å sjekke at øyet fortsatt henger på greip. Forhåpentligvis har øyet slutta å være hemma til da. Er nemlig veldig upraktisk med et øye som klikker av 2 solstråler, og som renner som en foss.

Da jeg fikk vite temaet på eksamen ble jeg faktisk ganske så glad. Temaet var nemlig studering, jobbing og reising til engelsk-språklige land; og det passa meg jo ganske så perfekt. Føler iallefall at jeg hadde mye bakgrunnsinformasjon om temaet. Vet nå ikke om selve eksamenen ble så veldig bra, pga øyet, men føler at jeg iallefall fikk gjort noe. Faktisk fikk jeg sitte på et eget rom, med lyset av og persienene nede, passa meg egentlig ganske bra utenom at jeg måtte ha en egen vakt som satt å slurpa yoghurt, drakk vann og pusta rett bak meg, menmen.

Nå er jeg iallefall ferdig med eksamen, og slipper tenke mer på dét før den 9 juni tidligst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar