mandag 25. mai 2009

Long time, no see

25. mai 2009

Tiden bare flyr avgårde. Føler at det nettopp var juleferie. Og det føles bare som noen dager siden 1. mai. Uansett, nå er det 25 dager igjen til sommerferien uten tvil er her, og av de dagene er det 18 skoledager. Er jo ingenting. Det som derimot stresser meg litt er naturfagsprøven imorgen, foredraget i geo, MATTETENTAMEN, spanskprøve og ikke minst muntlig eksamen. Skrekk og gru. Men som sagt, snart er ferien her, og tida går bare fortere og fortere.

Idag hadde vi "naturfagsdag" på skola. Eller rettere sagt, vi var i Mørkvedbukta for å finne forskjellige organismer i fjæra. Egentlig er jo dette greit - problemet er bare det at regnet hølja ned i hele dag, så alle var våte, kalle og veldig klar for å dra hjem ganske fort. Men neida, vi måtte på skola. Og nå er det ikke sikkert at det blir noe av klasseturen heller: Typiskkk. Men som sagt: snart ferie:D

Ellers har helga gått med til slasking, grilling, pizzaspising, tv-titting og overnatting hos Thea: ) Koselig! Forresten er øyet mitt mye bedre, men ikke helt bra enda. Og jeg er helt i hundre angående USA. Gleder meg sinnsykt mye. Tror dette kommer til å bli et uforglemmelig år i livet mitt. Har enda ikke fått den endelige avreisedatoen, men venter veldig på den. Sannsynligvis blir det 1 eller 5 august ca. Får vente og se. Har sendt mail til Aspect. Har også ordna opp i tullet ang. visum søknaden. Forresten er det ikke særlig lenge til jeg forhåpentligvis sitter på flyet til Kypros.

Nå har jeg vent meg til å ha kort hår, og det er sykt deilig. Tørker med en gang, slipper bruke laaang tid på å føne, tørke osv. Er ganske så fornøyd faktisk, men savner jo mitt gamle jeg noen ganger. Bare se her:






2 kommentarer:

  1. Du lurte bare på, skal du ta næste or om igjen hur?

    Rart å se æ med kort hår!

    SvarSlett
  2. Hei Oda: )

    Nei, æ har ikke plana om å ta 2.året om igjen, skal nok hopp rett inn på 3året. Enn duda? : )

    SvarSlett