mandag 18. mai 2009

Hurra, hurra, hurra

18. mai 2009

Lørdag var det grilling, ikke i Breiva som planlagt; men ved Demninga. Var veldig koselig, med grill-mat, bål, og koselige folk: ) Kommer bilder senere, må bare få de fra Thea først: )

17 MAI
Igår var det å stå opp før kl 7, gjett om det var slitsomt. Dro til byen og gikk i toget der.



Da jeg kom hjem i halv 9 tida hadde jeg så syyykt vondt i øyekatarr-øyet mitt, at jeg bare lå på sofaen med en kald, våt vaskeklut over øyet og hylskreik.

SE SÅ KORT HÅRET MITT ER!!!




Heeeldigvis gikk dén følelsen over etterhvert, og jeg fikk knødd meg inn i bunaden.



Var sinnsykt varmt. Så på skoletoget til Mørkvedmarka. Etterpå dro jeg på skola og spiste pølse med brød og drakk brus. Møtte på Marion, Kristine og Soiny. Litt etter det møtte jeg på Shar og Karoline. Vi gikk ned på Støver. Der møtte vi på enda flere venner og kjente: ) Bunaden var smeltende varm. Da jeg kom hjem hoppa jeg rett ut av bunaden og inn i bikinien. Senere på dagen var det på med bunaden igjen, før jeg og mamma kjørte til byen for å gå i borgertoget. Men alt gikk ikke helt etter planen, så så på toget istede for å gå i det: )

Shar, og meg som ser veldig lur ut, som alltid.



Etterpå kjørte vi rett hjem og skrella av bunaden igjen. Herlig. Spiste pølse med brød og gele, og gikk å la meg på sofaen.



Våkna i 10 tiden, og da gikk jeg å la meg.

Idag har øyet vært helt klikkemongo igjen, så dro hjem fra skola kl 12. Jeg og pappa mekka lapp over øyet. Så fant ut at om jeg la meg med hodet i skyggen, solbriller over lappen, og en håndduk over fjeset, gikk det akkurat bra. Så har sola meg etter at jeg kom hjem: ) Har forresten fått soleksem også. Hva blir det neste?! Får vel solstikk også><

Idag skal vi forresten grille: ) nomnom

3 kommentarer:

  1. ooy, så fint håre ble June!! :D
    Skal si du har hatt en fin 17.Mai dah! :D Digg! Ha en kjempefin dag videre og god bedring med øyet! ;D

    SvarSlett
  2. du e nu litt småkronisk.
    bare pass dæ før du får svineinfulensa

    SvarSlett
  3. Irlin: Tusen takk: )
    Karoline: Æ hakke tenkt å få svineinfluensa, men klar sikkert å rot mæ borti et eller anna ekkelt..

    SvarSlett